Supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Leo1988 View Post

Was GABA niet illegaal omdat het teveel op GHB leek? En drukte dit je testosteron niet?

en verrijkt met suiker Reden genoeg om het uit een pilleke te halen. Sowieso vind ik de hoeveelheid C aangegeven in diverse dranken discutabel.
    dit moet je eens ECHT proberen bij de AH +/- 2,- (bij de koeling):

Healthy People - Acerola
    (you gonna love it)

en wat gaba betreft... daarom is het niet in nederland verkrijgbaar alleen op recept als je naar de dokter er naar vraagt doet hij er niet moeilijk over , evenmin over nafazoline (schrijf ik het nou goed?) oogdruppels om van rooie ogen wiite ogen te maken of je nou zo stoned als een garnaal ben of zo dronken als een ranzaap (leids) en zo erg wordt het niet onderdrukt .. je moet het niet dagelijks gebruiken ik gebruik max 1 gram na 2 weken 500 mg gebruikt te hebben, puur om maximale rust uit mijn slaap te halen.. ga ik 5 gram doseren hebben we het over hoge gh productie ten koste van je test ja...
    HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Trouwens, ik heb mijn whey en dextrose binnen, neem je die alleen na de training?

Ik las nl. tijdje terug in een post dat mensen ze soms ook ervoor namen, maar dat is toch normaal alleen met creatine voor/na zo en niet met whey en dextrose?

En na de training, is het dan het best om whey/dextrose/creatine apart te nemen, of gewoon al die poedertjes in 1 ding te fikkeren en op te zuipen?
      Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Voor de training: snelle eiwitten en langzame koolhydraten
        Na de training: snelle eiwitten en snelle koolhydraten
        Uurtje ofzo hierna: langzame eiwitten en langzame koolhydraten

edit: als ik dextrose voor de training neem, krijg ik standaard een dip halverwege de workout. Is ook logisch, want je insuline keldert als een malle
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Mijn huidige verbruik:
          - Multi Vits
          - Vit C
          - Visolie capsules
          - Creatine
          - Weight Gainer (zeer af en toe)

Nu uitgebreid met:
          - Whey (snelle eiwitten)
          - Dextrose ipv Vitargo
          - BCAA BLAST

Verdere mogelijke uitbreiding:
          - Magnesium
          - Zink
          - B12

Ik heb soms last van moeheid, minder energie. Ook zo af en toe makkelijk vatbaar voor een griepje. B12 zal sowieso wel een goede zijn. Zink en magnesium misschien ook maar, gezien ze spotgoedkoop zijn. Weet iemand waar je B12 kan halen?

Verder las ik over vloeibare amino's. Wat is het voordeel hiervan, waar kan je die het beste kopen en op welke tijden moet je die nemen?

Iemand verder ervaring met BCAA, B12, zink of magnesium? Post it please.

Comment

ZMA, zink en magnesium, sliep ik iets beter van. En slaap heeft op zijn buurt weer veel invloed op herstel en groei. En vervolgens verscheidene onderzoeken heeft ook in lichte mate effect op je insuline.

B12 geen ervaring mee. Althans niet dat ik iets bijzonders merktte

BCAA's zijn gewoon aminozuren zoals proteine, alleen anders hehe. Idem voor vloeibare amino's. Deze zijn niet essentieel dus schaf het niet aan tenzij je geld over hebt. BCAA's merkte ik alleen nut van als ik het ging overdoseren zoals Christian Thibeau doet met zijn klanten. Dus dan zit je zo aan 5caps voor en na en 15-20caps tijdens de work-out. Geen goedkoop grapje dus.

Dextrose is goede keus. Vitargo is best prijzig voor dat beetje extra dat het levert met de aangevulde l-glutamine.

Hou het bij wat je hebt zou ik zeggen. Voor je vermoeidheid...neem af en toe een zonnebank en eet wat spinazie. Zo krijg je vitamine D en Ijzer binnen. Voor je grapjes neem voorlopig wat meer Vit C...stuk of 4-5 per dag een week lang ter preventie.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              ZMA, zink en magnesium, sliep ik iets beter van. En slaap heeft op zijn buurt weer veel invloed op herstel en groei. En vervolgens verscheidene onderzoeken heeft ook in lichte mate effect op je insuline.

BCAA's zijn gewoon aminozuren zoals proteine, alleen anders hehe. Idem voor vloeibare amino's. Deze zijn niet essentieel dus schaf het niet aan tenzij je geld over hebt. BCAA's merkte ik alleen nut van als ik het ging overdoseren zoals Christian Thibeau doet met zijn klanten. Dus dan zit je zo aan 5caps voor en na en 15-20caps tijdens de work-out. Geen goedkoop grapje dus.

Dextrose is goede keus. Vitargo is best prijzig voor dat beetje extra dat het levert met de aangevulde l-glutamine.

Hou het bij wat je hebt zou ik zeggen. Voor je vermoeidheid...neem af en toe een zonnebank en eet wat spinazie. Zo krijg je vitamine D en Ijzer binnen. Voor je grapjes neem voorlopig wat meer Vit C...stuk of 4-5 per dag een week lang ter preventie.
              Thanks voor de respond Fal.

Over die BCAA's, hoe bedoel je anders, in welke zin?

Die EEA's laat ik dan maar zitten, als het niet essentieel is.

Zink en magnesium vandaag even bestellen.

Nu alleen evt. dus nog B12, voor energie dus.

Hopelijk post iemand nog even een ervaring hiermee zodat ik kan weten of het nuttig is.

Comment

Originally posted by jake22 View Post
                Over die BCAA's, hoe bedoel je anders, in welke zin?

Die EEA's laat ik dan maar zitten, als het niet essentieel is.
                EAA's zijn juist de essentiële aminozuren (Essential Amino Acids), dus dat ze niet essentieel zijn klopt niet. Ik vind het zeker een nuttige toevoeging om te nemen voor de training. Je kan de EAA's eventueel ook vervangen door whey, alleen kan je deze whey dan best wat langer voor de training innemen (ca. 30 min voor je training).

Vloeibare aminozuren bevatten meestal ook niet-essentiële aminozuren.

BCAA's zijn opgebouwd uit 3 essentiële aminozuren (L-leucine, L-isoleucine, L-valine), meestal in de verhouding 2:1:1. BCAA's hebben een anti-catabole werking zoals reeds gezegd. Ze zorgen echter niet voor een verhoogde proteïnesynthese (zo blijkt uit studies). Ik gebruik BCAA's in poedervorm, is een stuk goedkoper dan caps.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Die BCAA´s heb ik gister nu al besteld. Wat merkte jij dan als je overdoseerde? En op welke momenten nam je ze?

Comment

B12 vond ik wel lekker. Had een keer tabs van een coenzym van B12, precieze naam vergeten, maar dat merkte ik wel. Kostte ook vrijwel niks, echt ideaal.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      B12 vond ik wel lekker. Had een keer tabs van een coenzym van B12, precieze naam vergeten, maar dat merkte ik wel. Kostte ook vrijwel niks, echt ideaal.
                      Zou je misschien eens kunnen grissen in je geheugen welke dat was?

Comment

Originally posted by BrechtG View Post
                        EAA's zijn juist de essentiële aminozuren (Essential Amino Acids), dus dat ze niet essentieel zijn klopt niet. Ik vind het zeker een nuttige toevoeging om te nemen voor de training. Je kan de EAA's eventueel ook vervangen door whey, alleen kan je deze whey dan best wat langer voor de training innemen (ca. 30 min voor je training).

Vloeibare aminozuren bevatten meestal ook niet-essentiële aminozuren.

BCAA's zijn opgebouwd uit 3 essentiële aminozuren (L-leucine, L-isoleucine, L-valine), meestal in de verhouding 2:1:1. BCAA's hebben een anti-catabole werking zoals reeds gezegd. Ze zorgen echter niet voor een verhoogde proteïnesynthese (zo blijkt uit studies). Ik gebruik BCAA's in poedervorm, is een stuk goedkoper dan caps.
                        30 min voor je training die whey? Waarom? Ik neem hem altijd gewoon 5 min ervoor..

Neem nu whey,crea voor training, bcaa tijdens, en whey,crea,dextrose,bcaa erna

Comment

kan je ook ZMA
                          gebruiken
                          zit zink magnesium en vitamine b6 in
                          kan je vitamine b12 er nog bij doen
                          Chaka Chaka Boy

Comment

Geloof deze: Dibencozide.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Geloof deze: Dibencozide.
                              En weet je nog waar je die heb gehaald?

Comment

De Schep in de Kromstraat. Is zo'n macrobiotische winkel zal ik maar zeggen. Was een plastic zeer donkerbruin/zwart potje, wit deksel, wit etiket, zwarte letters en geloof een paar blauwe kadertjes. Kleine tabletjes die je onder je tong liet liggen en relatief zoet waren.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X