Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als er honderden sample aanvragen komen dan gaan we een bijdrage in de verzendkosten vragen. Je kunt overigens ook bij een bestelling om een sample vragen, geen probleem.
Kokos. Beetje droog smaakje. Waarom is er nooit een bosbessen, bramen of ananassmaak whey uitgebracht? Daar zit ik op te wachten!
Bosbessen/bramen zijn we mee bezig. Ananas vonden we ook lekker maar het leek ons niet een smaak die je iedere dag wilt nemen. Wellicht in de toekomst!
De Whey van powersups is altijd LEKKER ik heb alle smaken geproeft behalve de kokos maar die zal ongetwijfelt ook super zijn!!!
offtopic: hoe gaat het met je schouder trouwens Jaap?
Bedankt voor de complimenten fitnessfreak.
De schouder is nog niet wat ie vroeger was. Training staat door tijdgebrek even op een laag pitje, er worden wat sites gerenoveerd en er komt een baby aan. Voorlopig dus klussen met die schouder om een kinderkamer te maken.
Jaap
powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Ik heb hem bestelt en het is wel te doen hoor.. Het was voor mij niet slim om kokos te nemen maar je drinkt het zo weg
wat ik nou niet weet.. is hoeveel EW Vetten en KH er per maatschep inzit.. ik kan het niet achter halen
weet 1 van jullie dat?
Ik heb hem bestelt en het is wel te doen hoor.. Het was voor mij niet slim om kokos te nemen maar je drinkt het zo weg
wat ik nou niet weet.. is hoeveel EW Vetten en KH er per maatschep inzit.. ik kan het niet achter halen
weet 1 van jullie dat?
1 maatschep is 30 gram. Dat komt neer op:
114 kcal
27 gram eiwit
0,51 gram vet
Jaap
powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment