whey smaakjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Iets wat niet bestaat? Hmmm drop, winegums of brouwnies... Al lijkt me dat vloeibaar weer wat minder, dus dan zou het meteen in harde vorm moeten komen. Maar hey, aangezien het toch fantasie is
    Offe een varian van de shake die je kan invriezen voor in de zomer, als ijs

Comment

nou ik vind cola erg lekker maar drink het nooit wegens de suikers

dus bijv cola of fanta smaakje
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Iets wat niet bestaat? Hmmm drop, winegums of brouwnies... Al lijkt me dat vloeibaar weer wat minder, dus dan zou het meteen in harde vorm moeten komen. Maar hey, aangezien het toch fantasie is

je shake likken.. net zoals die danoontjes waar zo een stokje bij zit en dan invriezen...

( of klink ik nu gay? )
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
          je shake likken.. net zoals die danoontjes waar zo een stokje bij zit en dan invriezen...

( of klink ik nu gay? )
          Ja heel erg zelfs.

Ontopic: anders wordt ophaler boos, spekjes smaak lijkt me wel lekker!
          En nee niet dat vlees maar de snoep variant.
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Stroopwafel- of appeltaartsmaak.... Net als dat ijs van Hertog geloof ik
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
              Ja heel erg zelfs.

Ontopic: anders wordt ophaler boos, spekjes smaak lijkt me wel lekker!
              En nee niet dat vlees maar de snoep variant.

Nootjes voor op een softijsje smaak
              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Mokka!
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Tiramisu!! is een Gerecht maar die smaak zou ik wel als shake willen !

Comment

shake met de smaak van gebakken uien met champignons

sinasappel of kiwi is ook goed
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

bosschebol en anders citroen

Comment

ik heb nu wheyproteine met aardbei smaak ik heb echt zo`n grote pot ik vind het echt kut smaken ik ben nu ook echt demotiveerd om het te drinken.

bubblegumsmaak dat lijkt me wel lekker
                        Work it, make it, do it,
                        Makes us harder, better, faster, stronger!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Ik moet je eerlijk zeggen, die is niet eens zo slecht. Maar dan moet het wel erg lekker zijn want anders duurt het zo lang voordat het weg is. Normale shakes drink je gewoon weg maar dit duurt een STUK langer. Maar ik zou het wel willen.

Waterijs met 30 gram EW !!! pro pro pro

Comment

Kijk, dit is stukken beter! nu laten jullie je fantasie tenminste de vrije loop gaan! Vooral de snoepspekjessmaak van Fitnessfreak en de mokka van Pinada vond ik 2 hele goeie. Cola en drop vind ik persoonlijk wat minder, maar hey, iedereen heeft andere wensen. Vandaar ook de reden van dit topic. Er zijn veel te weinig keuzes op de markt. Altijd maar die saaie standaardsmaakjes.
                            hopenlijk lezen de suppliers dit topic en gaan ze er mee aan de slag!

On-topic: Naast ananas lijkt me abrikozensmaak trouwens ook helemaal fantastisch!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by abasinp View Post
                              ik heb nu wheyproteine met aardbei smaak ik heb echt zo`n grote pot ik vind het echt kut smaken ik ben nu ook echt demotiveerd om het te drinken.

bubblegumsmaak dat lijkt me wel lekker
                              Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Bubbelicioussmaak! Geweldig!
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Bubbelicioussmaak! Geweldig!
                                gehehe, ophaler voelt zich weer als een jongetje van 8
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X