Welk suplement kan je het beste nemen als je last hebt van een slechte slaap, ik kan de laatste tijd moeilijk de slaap vatten en dit gaat ook een beetje ten koste van mijn training.
Slapen
Collapse
X
-
Een natuurlijk voedingssupplemt om te slapen heeft bij mij niet geholpen, ik heb kruidencapsules geprobeerd, ik gebruik nu iets op voorschrift en het helpt toch een beetje.
Maar 1 goede raad begin er niet aan.
Probeer eerst iets op basis van planten uit de reformzaken;You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith. Ā At least I try.
Comment
-
Snipke l-tryptofaan werkt echt goed ALLEEN je moet het niet blijven gebruiken want dan is het erg slecht voor je. Maar is van m-doubleyou en kost 22 euro voor potje van 60caps gewoon 1tje half uurtje voor slapen met beetje jusdorange nemen en komt in diepere slaap.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Zag toevallig laatst een stukje op Discovery over dat l-tryptofaan.
Zijn ergens in de jaren '90 vele honderden mensen ziek geworden, waarvan een groot deel echt heel ernstig en enkele tientallen zijn zelfs overleden. Na onderzoek bleek het enige dat overeen kwam bij alle zieken het gebruik van dat middel te zijn.
Was ook nog van hetzelfde merk bleek uiteindelijk, gemaakt in ik dacht Japan. De fabrikant heeft alle medewerking verleent en uiteindelijk bleek er idd een lichte afwijking in te zitten, maar ze zijn er nooit achter gekomen wat die afwijking precies betekende, hoe het gekomen was en al helemaal niet hoe het kan dat zoveel mensen er zo vreselijk ziek van werden.
De eindconclusie van de onderzoekers was dat ze vrezen dat zo'n ziektegolf nog wel een keer zal gebeuren, omdat ze geen antwoorden hebben kunnen vinden. Het spul is dus lange tijd niet erg populair geweest aan de overkant van de plas.
Voordeeltje, er is toen geen enkel geval in Europa geweest. Ā
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XanthePayeer.com is een universeel platform voor het uitvoeren van financiƫle transacties via internet, dat zijn gebruikers een breed scala aan mogelijkheden...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 uur geleden -
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C