Nieuw! Whey Isolaat Zwarte Bes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw! Whey Isolaat Zwarte Bes

Beste bodynetters,

sinds vrijdag hebben we wederom een nieuwe smaak aan het assortiment van de whey isolaat toegevoegd. Het is zwarte bes (cassis) geworden.

Persoonlijk vind ik hem erg goed en is het direct mijn nieuwe favoriet geworden. We horen graag binnenkort wat reacties van een aantal vaste klanten. We hopen dat deze smaak net zo goed ontvangen zal worden als de kokos. En daarna op naar weer een volgende smaak!

Voor vragen kunnen jullie een PM sturen of een mailtje naar [email protected]

Jaap - Power Supplements
    powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Ik ga hem proberen. Al vond ik kokos niet zo heel geweldig.. maja dat is voor iedereen anders

Comment

hmm.. ik ben ook wel benieuwd

Comment

DSO was als hij een vrouw was nu van zijn stoel afgegleden.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Ik ben dan wel niet van mijn stoel gegleden (maar ja, dat komt gewoon doordat de stoel niet zo goed glijdt), maar ga toch maar ff een pot bestellen
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Deze ga ik proberen! Ik glij al bijna van mijn stoel af!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Zijn niet toevallig samples van kokos/zwarte bes te verkrijgen? Al lijkt kokos me bij voorbaat al niet lekker, maar die bes klinkt interessant

Comment

ja doe mij maar bes ga gelijk is kijken of ze m hier in Zeeland al verkopen :P Grtzz

Comment

Maar ik zal pas echt uit mijn dak gaan als die ananassmaak er is
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Zojuist bezorgd door mr. mailman... Zit er nu aan te lurken en hij is echt superlekker
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik moet nog steeds naar beneden lopen voor post, maar ben te lui...oh ok ik ga wel even kijken of de test samples er zijn :P

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        Zojuist bezorgd door mr. mailman... Zit er nu aan te lurken en hij is echt superlekker
                        Thanks, dat is goed om te horen!

Originally posted by Falstyr View Post
                        Ik moet nog steeds naar beneden lopen voor post, maar ben te lui...oh ok ik ga wel even kijken of de test samples er zijn :P
                        Je zou ze nu wel verwachten ja, alleen met zakjes poeder weet je maar nooit...
                        powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Ik check me post meestal maar 1x per week...of 2 :P

Comment

Vanochted de Zwarte Bes bij ontbijt gedaan. Dus Havermout+water en later door me kwark gedaan.

De geur is minder sterk aanwezig dan de Kokos. Wat ik prettig vind, want de Kokos hangt nu nog in de lucht. Smaak is besserig maar niet a la cassis of een ijsje waardoor het minder zoet is. Mengen met water had ik hetzelfde als met de kokos. Zelfs met 200ml water en 25gr havermout was de shake nog te waterig. Dit bewijst dat de poeder enorm goed oplost, maar je moet wel even opletten met hoeveel water je gebruikt.

Toen ik het op me kwark gooide zat ik even te kijken. Het ziet er luchtig uit en had veel weg van bescherm schuim dat ik ooit eens ergens heb gezien. Normaal ziet het er korrelig/zanderig er uit, maar deze is luchtig en "pluizig" maar het verstuift niet. Zoals je met Super Charge Labrada heb en je vervolgens half dood hoest. Even flink door me kwark geroerd en het ging makkelijker dan met de meeste andere proteines. Het wordt tijdelijk wat stroever tot het echt goed gemengd is en dat is anders dan tijdelijk door een brok beton (Relatief gezien natuurlijk) heen zitten te roeren. Smaak was subtiel aanwezig zoals ook met andere merken, maar de geur was er ook. Niet overheersend, maar je had tenminste zowel qua smaak als geur het idee bessen nar binnen te werken. Meestal heb je de smaak zonder geur...of de geur is zo chemisch dat het niet prettig is. Dat is bij Power Supplements Proteine niet zo

Mark...schijt maar lekker in je broek zodat je van de stoel gaan glijden

Qua voedingswaarde en zo. De kcal hoeveelheid zit in de middenmoot met zijn 380. Syntha 6 zit boven de 400 en Whey Delicious onder de 300.

Proteine hoeveelheid hoort het bij de top net zoals die van Bodyfood en een Isolaat van XXL. Iets wat op het moment erg goed is aangezien de verhoogde prijs van eiwitten er voor zorgde dat de meesten terug gegaan zijn naar circa 80gr per 100gr en de overige 20gr opvulde met vetten/carbs. Iets wat we niet willen als het even kan. Amino toevoegen zijn niks bijzonders aangezien bijna iedereen dat wel heeft.

Dit merk hoort zeker in de top 3 thuis wat mij betreft
                            Last edited by Falstyr; 02-05-2009, 14:18.

Comment

mooi stukkie denk dat ik ook maar eens aan de whey ga
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X