Iemand Ervaring Met BSN Pakket?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand Ervaring Met BSN Pakket?

heeft iemand ervaring met de Complete Stack van Bsn?

in dat pakket zitten de volgende producten:
    - Syntha- 6
    - No Xplode
    - Cell Mass
    - Nitrix

ik train sinds een paar weken,bijna elke dag(sowieso 4 keer a'' 1 uur) en ben vanaf dag 1 al bezig met deze supplementen en volg het ook volgens de voorschriften,maar na hoe lange tijd zie je het effect hiervan?en wat zijn jullie ervaringen met de ze producten? graag goeie tips!

Als je vanaf dag 1 al met dat spul bezig bent weet je toch nooit of het werkt ofniet.. Je weet niet hoe het voelt om zonder te trainen, toch?
    Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Originally posted by -HnK View Post
      Als je vanaf dag 1 al met dat spul bezig bent weet je toch nooit of het werkt ofniet.. Je weet niet hoe het voelt om zonder te trainen, toch?

merk wel dat ik meer energie heb,dus ook langer doorgaan,en tijdens het sporten trekken me spieren ook helemaal samen,en worden me armen harder dan normaal

Comment

Je kunt nog zoveel supps naar binnen tikken, bij verkeerd toegepaste training en voeding heb je er geen ruft aan.
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

heeft toch nie altijd met de juiste voeding te maken ofwel?ken jongens die trainen zoveel ze maar kunnen zonder iets te gebruiken,en dan werkt het ook,hoe zit dat dan?

Comment

Die hebben genetisch potentieel waar je misselijk van wordt. Voor ons normale stervelingen geldt: vreten/rusten/trainen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hmm oke,dus zonder een goed voedingsschema heb ik eigelijk niets aan dit pakket?

Comment

Zeer juist. Waarmee ik niet wil zeggen dat je schema perfect moet zijn, maar je moet wel iets aan basis hebben.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

aha oke bedankt voor de tips,maar wat ik wil zegge,kheb van meerdere mensen gehoort dat ik er wel een basis voor heb qua bouw van het lichaam,weeg ongeveer 75 ben 183 lang,nu alleen nog een goed voedingsschema,kun je me daarbij helpen?

Comment

Originally posted by Killer_Sossa View Post
                    nu alleen nog een goed voedingsschema,kun je me daarbij helpen?
                    Regels lezen en de voedingsstickys.

Graag gedaan.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                      Je kunt nog zoveel supps naar binnen tikken, bij verkeerd toegepaste training en voeding heb je er geen ruft aan.
                      precies
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

En als je 1.83 lang bent mag je ook best wat meer wegen dan 75 kg.
                        De meeste jongens die hier komen voor supps zijn toch wel over de 80 kg en de meeste zijn dan ook nog eens < 1.80

M.a.w. Eerst VRETEN totdat je erbij neer valt... dat is al een kunst opzich.
                        Als je dat onder de knie hebt dan kun je aanvullen met supps.
                        Wel ben ik van mening dat je Eiwitten ALTIJD kunt nemen. Ook als beginner.
                        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Die hebben genetisch potentieel waar je misselijk van wordt. Voor ons normale stervelingen geldt: vreten/rusten/trainen.
                          hehe count me in, heb 2 jaar getraind zonder goede voeding groeide als een beer.
                          Kracht was ook super, bench 2 x 130, squat 4 x 190(paralel smith)
                          helaas toen mijn arm gebroken en 1,5 jaar niet fatsoenlijk kunnen trainen.
                          Schiet nu sinds 1 jaar weer supergoed vooruit, en nu met juiste voeding
                          Last edited by Shredmaster; 06-05-2009, 10:31.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                            En als je 1.83 lang bent mag je ook best wat meer wegen dan 75 kg.
                            De meeste jongens die hier komen voor supps zijn toch wel over de 80 kg en de meeste zijn dan ook nog eens < 1.80

M.a.w. Eerst VRETEN totdat je erbij neer valt... dat is al een kunst opzich.
                            Als je dat onder de knie hebt dan kun je aanvullen met supps.
                            Wel ben ik van mening dat je Eiwitten ALTIJD kunt nemen. Ook als beginner.

ik VREET al zoveel als maar kan alleen eet ik niet veel gezonde dingen denk dat het daar ook daar komt,iemand nog goeie tips
                            Last edited by Killer_Sossa; 06-05-2009, 13:12.

Comment

Originally posted by Killer_Sossa View Post
                              ik VREET al zoveel als maar kan,misschien wel de verkeerde dingen,iemand goeie tips over wat ik zou kunnen gaan eten?
                              Zie de stickys en voedingsschema's van andere leden. Info genoeg te vinden om die vraag te beantwoorden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X