Originally posted by Killer_Sossa
View Post
Iemand Ervaring Met BSN Pakket?
Collapse
X
-
Originally posted by Killer_Sossa View Postik VREET al zoveel als maar kan alleen eet ik niet veel gezonde dingen denk dat het daar ook daar komt,iemand nog goeie tipsOriginally posted by Pinada View PostPost je voedingsschema eens, anders is het een beetje lastig tips geven...En dan zien we ook meteen wat 'zoveel als maar kan' isAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Ervaring met producten van BSN.
Syntha-6: lekkere eiwit shake, ideaal voor het slapen gaan (zeer goede vervangen van bijv. kwark)
NO X-plode: nog maar enkele keren gebruikt, maar boost wel de energie levels voor een (extra) zware training.
Cell mass: op vooraad, maar nog niet gebruik (na de cut)
Nitrix: nog niet gebruikt en zal ook niet gebeuren. Algemeen oordeel: voegt niet zo veel toe, dus mijns inziens een beetje zonde van het geld.
Ben het met de rest eens, eerst een goed trainingsschema, een paar maanden tot een jaar trainen, goed voedingsschema en dan komen die supplementen (sups) vanzelf wel. Synta-6 kun je bijvoorbeeld al wel gaan gebruiken net voor het slapen gaan. Is niet zo heel veel duurder dan (magere) kwark en kan je alvast inleiden in het (eventuele) gebruik van sups. Echter, de naam zegt het al, het zijn supplementne en kunnen dus als toevoeging worden gebruikt, mits de rest op orde is. Lees je dus goed in. De stickies is een goede start.Evolution, development, curiousity and improving you tax
Comment
-
na dit allemaal gelezen te hebben,denk ik dat het op dit moment nie echt opschiet voor mij om die producten te gebruiken,ik heb sowieso al geen voedingsschema,en aangezien ik niet echt gezond eet zou ik daar snel verandering in moeten brengen,wil natuurlijk wel meer kilo's aankomen en spieren kweken,in iedergeval een basis opbouwen!
Comment
-
Precies. Goede conclusie. Eerst goed inlezen over voeding en 'hoe te trainen'. Daarna voedingsschema's opsteleln en eventueel posten (na gedegen voorbereiding ! ). Lekker hard gaan trainen. Misschien een paar foto's van jezelf maken (voor en na idee) en als dat eenmaal na minimaal een half jaar op orde is, kun je eventueel overwegen om aan de supplementen te gaan.
Visolie (capsules) is by the way een supplement wat je NU als wel zou kunnen aanschaffen. bijv. bij de Tuinen of kruitvat. Ik zou zeggen tussen de 2 en de 9 capsules per dag, bij voorkeur, verspreid.
"spieren kweken" is een mooi woord. Ik houd het op "spieren opbouwen" danwel "massa opbouwen" Ik kweek liever plantjesEvolution, development, curiousity and improving you tax
Comment
-
[quote=taxation;529618]Precies. Goede conclusie. Eerst goed inlezen over voeding en 'hoe te trainen'. Daarna voedingsschema's opsteleln en eventueel posten (na gedegen voorbereiding ! ). Lekker hard gaan trainen. Misschien een paar foto's van jezelf maken (voor en na idee) en als dat eenmaal na minimaal een half jaar op orde is, kun je eventueel overwegen om aan de supplementen te gaan.
Visolie (capsules) is by the way een supplement wat je NU als wel zou kunnen aanschaffen. bijv. bij de Tuinen of kruitvat. Ik zou zeggen tussen de 2 en de 9 capsules per dag, bij voorkeur, verspreid.
morgen maar eens gaan aanschaffen die capsules,en goeie info verzamelen.ik gebruik nu die supps volgens de handleiding,kan ik daar beter gewoon mee stoppen vanaf nu?en gewoon gaan trainen zonder die supps?
Comment
-
Mijn devies: bewaar de sups voor over een paar maanden. Indien je op een dag niet zo heel erg veel zin hebt, of je energie levels wat laag zijn kun je eventueel een keertje NO X-plode gebruiken. Echter, alleen indien je wat minder energie hebt om te gaan trainen, niet i.v.m. overtraining o.i.d. Een dagje (/weekje) wat minder hard trainen is ook niet verkeerd.
maar laat de sups, uitgezonderd de synta-6, even voor wat het is.Evolution, development, curiousity and improving you tax
Comment
-
Originally posted by taxation View PostMijn devies: bewaar de sups voor over een paar maanden. Indien je op een dag niet zo heel erg veel zin hebt, of je energie levels wat laag zijn kun je eventueel een keertje NO X-plode gebruiken. Echter, alleen indien je wat minder energie hebt om te gaan trainen, niet i.v.m. overtraining o.i.d. Een dagje (/weekje) wat minder hard trainen is ook niet verkeerd.
maar laat de sups, uitgezonderd de synta-6, even voor wat het is.
synta-6 gewoon blijven gebruiken volgens de handleiding?de rest laat ik vanaf nu even achterwegen
Comment
-
ik heb de stack 6 weke gebruikt
met een 'redelijk' voedingschema
ben van 88 naar 92 kilo gegaan waarvan 0,6kg vet
is wel echt een toffe stack, kracht is omhoog gegaan
en van no-xlode krijg je echt wel meer energie, alleen had ik het gevoel dat ik steeds meer moest pakken om hetzelfde effect te krijgen
Comment
-
Originally posted by Killer_Sossa View Postheeft iemand ervaring met de Complete Stack van Bsn?
in dat pakket zitten de volgende producten:
- Syntha- 6
- No Xplode
- Cell Mass
- Nitrix
ik train sinds een paar weken,bijna elke dag(sowieso 4 keer a'' 1 uur) en ben vanaf dag 1 al bezig met deze supplementen en volg het ook volgens de voorschriften,maar na hoe lange tijd zie je het effect hiervan?en wat zijn jullie ervaringen met de ze producten? graag goeie tips!
bovenin de balk is een gnopje genaamd zoeken.. klik daarop typ bsn stackk in.. rondje berichten tonen aanklikken.. en je ziet alle berichten die enigzins over je bsn pakketje gaan
Comment
-
heej
Ik heb ook no explode en cellmass belsteld en al binnen gekregen. ik wil over ongeveer twee weken beginnen met deze subs. Ik heb hiervoor mammoth gebruikt om wat aan te komen dat is goed gelukt. Ik ben nu 3 maanden zonder subs aan het trainen. is het verstandig om nu al met no- explode en cellmass te beginnen? Of kan ik daar beter nog mee wachten. ik ben 18 jaar 180cm lang en weeg 75kg ik ben vanaf januarie 7 kilo aangekomen.
Ik heb niet echt een vast voedings schema maar ik eet veel en ook alleen maar goede dingen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment