Alpha X van Applied nutriceuticals

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wij hebben Alpha-X ook in ons assortiment. Binnenkort maar eens proberen i.c.m. Stacker W en L-carnitine. De reclame is misschien wat over de top (vergelijking met test .propionaat), maar enig resultaat mogen we toch wel verwachten?

Laatst ontvingen wij onderstaand bericht van onze leverancier:

Uit een onderzoek uit 2008 dat recent door Ergo-Log.com werd aangehaald, blijkt dat de combinatie van Reservatrol en Quecretin (beide ingrediƫnten uit Alpha-X) niet alleen de groei van vetcellen kunnen stoppen door verdere opname van vetzuren tegen te gaan, maar dat ze volwassen vetcellen kunnen kapot maken/vernietigen. Er zijn niet veel producten die dit kunnen claimen!

Alpha-X voor de laagste prijs bij Nutrition4you.nl
    Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Net als bij "The One" is mijn eerste gedachte:

"Hmmmmmmmmmmmmm"
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik zit nou op de helft van mijn alpha-x kuurtje en ik moet zeggen dat het maar de helft van het geld waard is, maar we zullen zien, nog maar 70 caps te gaan.

Comment

ik vind het veel te duur, heb wat samples gebruikt maar voelde er niet veel van. Hetzelfde geldt voor RPM & Drive

Comment

Mensen verlangen veel te veel van supplementen. Voeding is de basis, daarna experimenteren met vage supps. Staan genoeg ervaringen op het forum om te weten wat je wel of niet moet kopen.
            Dit topic is een goede voor ervaringen

En als er bijstaat dat resultaten hetzelfde zijn als bij AS twijfel ik al..... is dat gek ?
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

whaaaahaha er word gezegd bijna net zo krachtig..Bijna het zelfde, maar dan heel anders whaahaha. Allemaal verkooppraat en flauwekul.. Zou het werkelijk doen zoals er word gezegd, is het vandaag al verboden en uit de winkels gehaald... Is eigenlijk met alle middelen zo. En waarom de vergelijk met Test Prop? is het net zo snel? Bijna precies hetzelfde, maar toch heel anders.. Trouwens duur zat ook..

Comment

Het schijnt wel een goed product te zijn, maar prijs/kwaliteit verhouding gezien vrij duur.
                Groeten

Comment

Dan is het dus niet zo goed, als het zo duur is...?
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

DĆ©jĆ  vu...
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Jamais vu.
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

De leverancier van Alpha-X heeft de adviesverkoopprijs van Alpha-X verlaagd. De alpha-X kost nu €59,90 i.p.v. €79,90

www.nutrition4you.nl
                        Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

alpha x resultaat

ik heb nu juist mijn alpha x op gebruikt en dit is mijn resultaat :
                          2kilo pure spiermassa bijgekomen
                          je voelt je spieren opzwellen tijdens de nachtrust
                          geen slechte trainingen
                          spieren zijn altijd terug fit en opgeladen de volgende dag
                          nadelen :
                          lichte acne

slot :
                          al bij al goed product alleen niet zoveel spiermassa als belooft maar 2kilo is wel al mooi zichtbaar

Comment

Originally posted by dumbbelladdict View Post
                            ik heb nu juist mijn alpha x op gebruikt en dit is mijn resultaat :
                            2kilo pure spiermassa bijgekomen
                            je voelt je spieren opzwellen tijdens de nachtrust
                            geen slechte trainingen
                            spieren zijn altijd terug fit en opgeladen de volgende dag
                            nadelen :
                            lichte acne

slot :
                            al bij al goed product alleen niet zoveel spiermassa als belooft maar 2kilo is wel al mooi zichtbaar
                            Hoelang trainde je al voor je begon en hoe is je voeding geweest?
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              Hoelang trainde je al voor je begon en hoe is je voeding geweest?
                              ik trainde al 3maand nu dus 4maand

Comment

dan is die 2kg met alle respect niet echt bijster veel
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X