Nieuw - whey isolaat 'tropische vruchten'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Zojuist de koffie whey met melk getest en ik heb maar één ding te zeggen: Goddelijk.

Ow en nog iets voor Jaap: Uitbreiden en aanschaffen die handel!!!

Ik doe mijn best, de hal stond zo vol dat we bijna de pakketjes niet meer de deur uit kregen... We gaan waarschijnlijk rond december uitbreiden dus dan kunnen er weer wat smaken bijkomen.

Jaap
    powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Originally posted by Power Supplements View Post
      Ik doe mijn best, de hal stond zo vol dat we bijna de pakketjes niet meer de deur uit kregen... We gaan waarschijnlijk rond december uitbreiden dus dan kunnen er weer wat smaken bijkomen.

Jaap
      Echt, hij is superlekker. Hij doet me denken aan een hele goede mokka milkshake (en dan niet zo'n milkshake waar je heel flauw een mokkasmaakje proeft, maar echt een goede milkshake). Echt top.

Zit nu aan de tropische vruchten te lurken. Heb hem gemengd met water. Hij ruikt naar cocos, maar de cocossmaak overheerst niet, je proeft het ergens op de achtergrond. Proef vooral ananas volgens mij. De smaak doet me aan iets heel bekends denken, maar ik kan het even niet thuis brengen.

Ow ja ik weet het weer. Ken je nog van die wijnballen van de kermis? Waar je lekker de hele dag aan zat te likken en dan bleef je haar eraan plakken en zo... daar doet het me aan denken. Fruitiger alleen, dat wel. En meer ananas. Ja ja, het doet me er wel aan denken maar is eigenlijk heel anders...

Anyway, erg lekker en zeker een hele goede aanvulling op het assortiment!

En voor DSO en Os, de ananasliefhebbers: jullie gaan deze dan denk ik toch zo ook wel erg lekker vinden.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hoe komt het dat die tropischevruchten naar cocos smaakt dan? snap dat cocos ook tropisch is, maar als je over tropischevruchten hebt, praten toch meestal op citrusvarianten?

Comment

OMG ik zit klem onder mn bureau door jouw post.
          Hoe kom ik er aan?

Wie is Jaap?
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
            OMG ik zit klem onder mn bureau door jouw post.
            Hoe kom ik er aan?

Wie is Jaap?
            dat is de powerbaas

Comment

Oh hehehehe.

Vond het al raar dat PowerSupplements steeds aan het einde riep "Jaap".

Als in "doei!" of "de mazzel!".
              Maar dan: "Jaap!".
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Echt, hij is superlekker. Hij doet me denken aan een hele goede mokka milkshake (en dan niet zo'n milkshake waar je heel flauw een mokkasmaakje proeft, maar echt een goede milkshake). Echt top.

Zit nu aan de tropische vruchten te lurken. Heb hem gemengd met water. Hij ruikt naar cocos, maar de cocossmaak overheerst niet, je proeft het ergens op de achtergrond. Proef vooral ananas volgens mij. De smaak doet me aan iets heel bekends denken, maar ik kan het even niet thuis brengen.

Ow ja ik weet het weer. Ken je nog van die wijnballen van de kermis? Waar je lekker de hele dag aan zat te likken en dan bleef je haar eraan plakken en zo... daar doet het me aan denken. Fruitiger alleen, dat wel. En meer ananas. Ja ja, het doet me er wel aan denken maar is eigenlijk heel anders...

Anyway, erg lekker en zeker een hele goede aanvulling op het assortiment!

En voor DSO en Os, de ananasliefhebbers: jullie gaan deze dan denk ik toch zo ook wel erg lekker vinden.
                Ik was sowieso toch al van plan om deze smaak te bestellen om uit te proberen omdat er dan een grote kans bestaat dadt ik er wat ananas in zou proeven!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                  hoe komt het dat die tropischevruchten naar cocos smaakt dan? snap dat cocos ook tropisch is, maar als je over tropischevruchten hebt, praten toch meestal op citrusvarianten?
                  Je proeft in de verte cocos ja. En dat jij aan citrusvruchten denkt bij tropische vruchten is jouw kronkel hoor. Anders had het wel citrusvruchten geheten .
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                    Oh hehehehe.

Vond het al raar dat PowerSupplements steeds aan het einde riep "Jaap".

Als in "doei!" of "de mazzel!".
                    Maar dan: "Jaap!".
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Je proeft in de verte cocos ja. En dat jij aan citrusvruchten denkt bij tropische vruchten is jouw kronkel hoor. Anders had het wel citrusvruchten geheten .

Ik heb wel meer kronkels

Comment

Ik sluit af met Jaap omdat Kris ook wel eens onder de naam van Power Supplements kan reageren

Ik vond de ananas lekker. Hij gaat er zeker komen, ik zelfs de smaakstickers al liggen..
                        powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Originally posted by Power Supplements View Post
                          Ik sluit af met Jaap omdat Kris ook wel eens onder de naam van Power Supplements kan reageren

Ik vond de ananas lekker. Hij gaat er zeker komen, ik zelfs de smaakstickers al liggen..
                          Ik hou het mee in de gaten!!!!
                          Die ananas MOET ik hebben!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Ik hou het mee in de gaten!!!!
                            Die ananas MOET ik hebben!
                            Agreed.
                            Ik zal nooit meer vanille bestellen :P.

Comment

Ik heb mn sample ontvangen en ik vind het heel goed Denk wel een pot te bestellen.

Het enigste wat ik wel merk is dat het zo gaat schuimen... Had ik bij vanille ook, maar ik hoor van andere hier dat ze dit niet hebben? Doe ik iets verkeerd ; shaker, melk, whey en schudden toch?
                              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Niet te lang schudden joh, dan kan het zeker schuimen
                                Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X