Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Toevallig had ik nog 1 sample koffie smaak, deze gaat naar pinada. Ik heb de sample al door een aantal mensen laten testen en die was goed bevonden. Zelf drinken wij geen koffie bij power supplements dus zijn we geen goed testpanel
We gaan niet verhuizen, maar binnenkort waarschijnlijk wèl met 150% extra ruimte uitbreiden.
Jaap
W00t!!!! Me soooo happyyyyyyyyyyyy.... Ben echt heel erg benieuwd naar die koffiesmaak! Ik zal wel even wachten met testen tot mijn neus en hoofd weer een beetje open zijn, anders is de test niet echt betrouwbaar .
Thanks Jaap!
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Ik wil mijn mening over de tropische vruchten hier best neerplempen, aangezien Jaap zelf dit topic heeft geopend. Echter, wat betreft de koffie wil ik toch even aan Jaap vragen of hij dat wel op het openbare deel wil aangezien dat nog in de maak is. Dus Jaap, zeg het maar.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
ik heb het sample binnegehad en moet zeggen dat de smaak niet verkeerd is, had erger verwacht, maar voor een poeder is het niet slecht
misschien binnenkort maar eens bestellen, ook maar eens met eiwit beginnen :P
je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...
ik heb het sample binnegehad en moet zeggen dat de smaak niet verkeerd is, had erger verwacht, maar voor een poeder is het niet slecht
misschien binnenkort maar eens bestellen, ook maar eens met eiwit beginnen :P
Leuk om te horen dat dat je eerste (?!) eiwitpoeder test was. Heb je hem met melk of water geprobeerd?
Ik heb overigens niet van iedere topic reply een berichtje gehad vandaar dat ik geen reactie had gegeven. Er komen meer smaakjes aan zodra we het pand hebben uitgebreid. De koffie sample die Pinada test is dus niet persé een definitieve smaak. We hebben inmiddels ook een mokka smaak getest maar die is er niet doorheen gekomen..
De meeste samples komen vandaag bij jullie in de bus, het kan soms echter ook 2 dagen duren met briefpost!
Jaap
powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Leuk om te horen dat dat je eerste (?!) eiwitpoeder test was. Heb je hem met melk of water geprobeerd?
Ik heb overigens niet van iedere topic reply een berichtje gehad vandaar dat ik geen reactie had gegeven. Er komen meer smaakjes aan zodra we het pand hebben uitgebreid. De koffie sample die Pinada test is dus niet persé een definitieve smaak. We hebben inmiddels ook een mokka smaak getest maar die is er niet doorheen gekomen..
De meeste samples komen vandaag bij jullie in de bus, het kan soms echter ook 2 dagen duren met briefpost!
Jaap
ja idd voor het eerst
maar denk wel dat ik er aan ga beginnen, en heb het gemixed met water, volgens mij wel iets teveel maar ja
zit trouwens wel in een apart zakje :P wit poeder in een zakje haha
je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...
Met melk en water vind ik minder. Dan zit je te kloten om het in een buisje te krijgen alvorens het rectaal ingebracht kan worden. Schiet niet op al dat gehannes
200ml lijkt me te weinig. Bij de gewone whey loste het niet echt goed op. Zelfs met 300 wilt het niet altijd lukken.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment