Nieuw - whey isolaat 'tropische vruchten'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Power Supplements View Post
    Toevallig had ik nog 1 sample koffie smaak, deze gaat naar pinada. Ik heb de sample al door een aantal mensen laten testen en die was goed bevonden. Zelf drinken wij geen koffie bij power supplements dus zijn we geen goed testpanel

We gaan niet verhuizen, maar binnenkort waarschijnlijk wèl met 150% extra ruimte uitbreiden.

Jaap
    W00t!!!! Me soooo happyyyyyyyyyyyy.... Ben echt heel erg benieuwd naar die koffiesmaak! Ik zal wel even wachten met testen tot mijn neus en hoofd weer een beetje open zijn, anders is de test niet echt betrouwbaar .

Thanks Jaap!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

tropische vruchten klinkt goed Lijkt me alleen geen succes met melk? :P Met water lijkt het me wel lekker.
      Eerst nog even de huidige pot op maken..

Comment

Ow ow ow ik hoop dat ik morgen mijn samples binnen heb, kan ik ze direct gaan testen na mijn work-out morgenavond. Ben echt heel erg benieuwd .
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Ow ow ow ik hoop dat ik morgen mijn samples binnen heb, kan ik ze direct gaan testen na mijn work-out morgenavond. Ben echt heel erg benieuwd .
          Ik ook wel, laat je het hier weten?

Comment

Originally posted by gameface View Post
            Ik ook wel, laat je het hier weten?
            Ik wil mijn mening over de tropische vruchten hier best neerplempen, aangezien Jaap zelf dit topic heeft geopend. Echter, wat betreft de koffie wil ik toch even aan Jaap vragen of hij dat wel op het openbare deel wil aangezien dat nog in de maak is. Dus Jaap, zeg het maar.

Comment

ik heb het sample binnegehad en moet zeggen dat de smaak niet verkeerd is, had erger verwacht, maar voor een poeder is het niet slecht
              misschien binnenkort maar eens bestellen, ook maar eens met eiwit beginnen :P
              je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Originally posted by erso89 View Post
                ik heb het sample binnegehad en moet zeggen dat de smaak niet verkeerd is, had erger verwacht, maar voor een poeder is het niet slecht
                misschien binnenkort maar eens bestellen, ook maar eens met eiwit beginnen :P

Leuk om te horen dat dat je eerste (?!) eiwitpoeder test was. Heb je hem met melk of water geprobeerd?

Ik heb overigens niet van iedere topic reply een berichtje gehad vandaar dat ik geen reactie had gegeven. Er komen meer smaakjes aan zodra we het pand hebben uitgebreid. De koffie sample die Pinada test is dus niet persé een definitieve smaak. We hebben inmiddels ook een mokka smaak getest maar die is er niet doorheen gekomen..
                De meeste samples komen vandaag bij jullie in de bus, het kan soms echter ook 2 dagen duren met briefpost!

Jaap
                powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

We houden de post bus in de gaten

Comment

Originally posted by Power Supplements View Post
                    Leuk om te horen dat dat je eerste (?!) eiwitpoeder test was. Heb je hem met melk of water geprobeerd?

Ik heb overigens niet van iedere topic reply een berichtje gehad vandaar dat ik geen reactie had gegeven. Er komen meer smaakjes aan zodra we het pand hebben uitgebreid. De koffie sample die Pinada test is dus niet persé een definitieve smaak. We hebben inmiddels ook een mokka smaak getest maar die is er niet doorheen gekomen..
                    De meeste samples komen vandaag bij jullie in de bus, het kan soms echter ook 2 dagen duren met briefpost!

Jaap
                    ja idd voor het eerst
                    maar denk wel dat ik er aan ga beginnen, en heb het gemixed met water, volgens mij wel iets teveel maar ja

zit trouwens wel in een apart zakje :P wit poeder in een zakje haha

Comment

Je weet dat je het moet versnijden en opsnuiven voor snellere opname?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Met melk is bijna altijd lekkerder, 200ml is optimaal, meer of minder naar eigen smaak, alleen bij een sample is alles dan al verbruikt...
                        powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

ah er zit nog een beetje in, dus zal dat maar eens proberen dan he, wel leuke geur als je het opsnuift :P

Comment

Met melk en water vind ik minder. Dan zit je te kloten om het in een buisje te krijgen alvorens het rectaal ingebracht kan worden. Schiet niet op al dat gehannes

200ml lijkt me te weinig. Bij de gewone whey loste het niet echt goed op. Zelfs met 300 wilt het niet altijd lukken.

Comment

Het zakje ruikt cocos achtig. Niet verwacht van een tropisch vruchten smaak :P

Comment

Het zakje ruikt cocos achtig. Niet verwacht van een tropisch vruchten smaak :P
                                kokos is ook een tropische vrucht he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X