Switchen van Whey..goed of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gelukkig ben ik geen rat
    Groeten

Comment

Als je tog overgaat op elite neem dan banana, een nieuw wereld gaat voor je open

Comment

Originally posted by denisen View Post
        Als je tog overgaat op elite neem dan banana, een nieuw wereld gaat voor je open
        ook als je standaard je shakes met water mengt?

Ik heb inmiddels toch maar weer een pot GOLD STANDARD (rocky roads) besteld. Ik vind het heel apart dat ON zo bekend is en door zoveel sporters wordt gebruikt en dat er verder niet geklaagd wordt over aspartaam.
        Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

Aspartaam is echt geen ramp hoor IMO.
          Alles is tegenwoordig kankerverwekkend wat de onderzoeken ons zeggen :S
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by TurkiBoy View Post
            Het is interessant te zien dat de eerste experimenten die werden gedaan om de veiligheid van aspartaam te onderzoeken, voordat het uiteindelijk werd goedgekeurd in 1981 een groot aantal herentumoren onthulde bij dieren die NutraSweet kregen toegediend. In feite werd dit onderzoek gedaan door de fabrikant van NutraSweet, G.D. Searle. In dit onderzoek kregen 320 ratten aspartaam toegediend en 120 kregen een normaal dieet en werden gebruikt als controle groep. Het onderzoek duurde twee jaar. Aan het eind van het onderzoek had zich bij twaalf ratten die met aspartaam waren gevoed hersentumoren ontwikkeld (astrocytoma), terwijl dat bij geen van de ratten uit de controle groep het geval was. Dit betekende dat er 3.75% hersentumoren voorkwam bij de ratten die aspartaam kregen toegediend, hetgeen vijfentwintig maal hoger was dan het spontaan voorkomen van hersentumoren bij ratten. (0.15%)
            Het onderzoek verdeelde de ratten in degenen die aan een lage dosis en degenen die aan een hoge dosis waren blootgesteld. In de groep met de lage dosis ontwikkelden vijf ratten een hersentumor wat een mate van optreden betekende van 3.13%. In de groep met de hoge dosis ontwikkelden er zeven een hersentumor wat een mate van optreden betekende van 4.38%. Dit duidt op een dosis gerelateerd voorkomen van hersentumoren. Hoe hoger de dosis aspartaam, hoe meer hersentumoren er werden veroorzaakt.

Bron: Aspartaam informatie site. Bron van FEITELIJKE informatie.

hey, een deja vu :P
            1. Je hebt je punt nog steeds niet gemaakt.
            Hoeveel zegt dit stukje tekst over mensen?

2. Je hebt nog steeds het onderzoek niet gegeven.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by mohamed View Post
              ik heb hier ook met een dokter over gepraat en hij vertelde mij dat het gevaarlijke rotzooi is(sweetners)
              Me moeder heeft met een dokter gepraat en die vertelde me dat ik moest kappen met 5 eieren per dag te eten...
              Groeten

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                1. Je hebt je punt nog steeds niet gemaakt.
                Hoeveel zegt dit stukje tekst over mensen?

2. Je hebt nog steeds het onderzoek niet gegeven.
                je quote me wel, maar ik heb niets getyped, dit is ook niet getyped, je beeld het je in dat je dit nu leest

Comment

Je bent een klein mannetje van 68 kg die de bel hoort luiden maar geen idee hebt wat een klok is en grote meneren napraat.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by shuriv View Post

Ik heb inmiddels toch maar weer een pot GOLD STANDARD (rocky roads) besteld. Ik vind het heel apart dat ON zo bekend is en door zoveel sporters wordt gebruikt en dat er verder niet geklaagd wordt over aspartaam.
                    met water vind ik de smaak van wheyshakes altijd wat minder dan met melk. Maar toch als je elite met water neemt vind ik het toch beter smaken dan de andere merken

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                      Je bent een klein mannetje van 68 kg die de bel hoort luiden maar geen idee hebt wat een klok is en grote meneren napraat.
                      Ik ben tenminste wat ennuuh niet elke bel hoeft van een klok te zijn

Comment

Ik ben een low-life, ondervoed, geen spieren, dom, lelijk, asociaal en snap weinig.
                        Maar ik zie dat jij niet heel veel anders bent, aangezien je tot op heden nog steeds alleen maar aan het gillen bent over dingen waar je geen verstand van hebt.

Kom nou eens met wat inhoudelijke spullen, in plaats van namaak-grapjes.
                        En waag het niet om weer een lap tekst van een gestoorde site af te halen, maar overtuig me met dingen die er toe doen.

Comment

Originally posted by shuriv View Post

De reden waarom ON zo bekend is is omdat het in Amerika een van de goedkoopste whey merken is. Goedkoop = veel publiek. Dat er verder geen erg hoog eiwitpercentage in zit en aspartaam is voor weinigen een reden om het niet te gebruiken. Plus, zoals je zelfs al zegt, het is zóóó bekend, dan moet het wel goed zijn, toch? Zit wat in, maar hoeft niet altijd zo te zijn.

Als je er echt bezorgd om bent dan neem je een whey zonder zoetstof en meng je hem door je brinta of met melk. Even een weekje wennen, daarna geen probleem. Gaat smaak boven gezondheid?
                          Ik neem nu ook dagelijks brinta zonder suiker (sinds een maand), pas gisteren begon het 'zoet' te smaken.

Jaap
                          powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Me moeder heeft met een dokter gepraat en die vertelde me dat ik moest kappen met 5 eieren per dag te eten...
                            Wat heeft dat met whey te maken?
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Wat heeft dat met whey te maken?
                              Volgens mij wilde Revius even de drogreden benadrukken.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                                Volgens mij wilde Revius even de drogreden benadrukken.

Ik zal wel uitgelachen worden, maar kan me niks schelen....ikke niet snappen.
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X