4.5Kilo Whey Body&Fit shop, Exclusive Whey te koop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou je er 25 euro voor geven, excl. Verzendkosten
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Komt die mythe nou weer om de hoek...
      Wat is het nou??

De 1 zegt van wel, de ander zegt van niet.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Het is wat ik zeg dat het is.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het is wat ik zeg dat het is.

Daar was die ander ook heilig van overtuigd.

Ik weet het zowiezo niet.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Daar was die ander ook heilig van overtuigd.

Ik weet het zowiezo niet.

Ash, je moet het altijd met de mod eens zijn . Tenzij de mods het onderling niet eens zijn, dan moet je het altijd met de vrouwelijke mod eens zijn.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Ash, je moet het altijd met de mod eens zijn .

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                +1
                Calisthenics / Street workout

Comment

+1. Altijd luisteren naar de moderator met ook een Y chromosoom. Dat is namelijk het chromosoom waar het "jekuntgelijkhebbengen" op ligt. Vrouwen hebben alleen het "jekuntgelijkhebbenmitsjemanhetmetjeeensisgen" op het X chromosoom. Uiteraard is het Y-chromosoom beter dan X, en daarom overheerst dan ook ons gen, en hoeven wij geen rekening te houden met het recessieve gen dat op het X-chromosoom ligt.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

+1. Altijd luisteren naar de moderator met ook een Y chromosoom. Dat is namelijk het chromosoom waar het "jekuntgelijkhebbengen" op ligt. Vrouwen hebben alleen het "jekuntgelijkhebbenmitsjemanhetmetjeeensisgen" op het X chromosoom. Uiteraard is het Y-chromosoom beter dan X, en daarom overheerst dan ook ons gen, en hoeven wij geen rekening te houden met het recessieve gen dat op het X-chromosoom ligt.
                    Euhm... Ash was het überhaupt niet eens met mijn stelling dat je het altijd met de mod eens moet zijn. Even los van je briljante genen-betoog, waar ik het natuurlijk helemaal mee eens ben, gewoon omdat jij het zegt en je een Y-chromosoom hebt waar ik diep diep respect voor heb, klopt je +1 natuurlijk van geen kant*.

*en dat heb ik gecheckt bij mijn mannelijke collega hier op de kamer, telt dat ook?
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X