Waar te halen in regio Venlo?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar te halen in regio Venlo?

Goedemorgen,

Ik zou graag wat adressen willen hebben van winkels die voedingssupplementen verkopen. van creatine tot visolie capsules. Het liefst in de regio Venlo/Venray.

Ik bestel nu alles online maar zou toch een winkel of zo achter de hand willen hebben mocht ik bijvoorbeeld iets a la minute nodig hebben.

Vroeger zat er 1 in Venlo maar die is er niet meer.

Ik hoop dat er mensen zijn die me dit kunnen geven. Het liefst met een website erbij als ze die hebben.

B.V.D

Op de vleesstraat 40 in Venlo zit volgens hun eigen website een Tuinen: De Tuinen, geven wordt genieten.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Internet?
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Op de vleesstraat 40 in Venlo zit volgens hun eigen website een Tuinen: De Tuinen, geven wordt genieten.

Dank je voor je reactie. Ze geven wel aan dat er wat te krijgen is maar er staat niet echt duidelijk dat het om Whey,creatine of wat dan ook gaat.
        Het lijkt me een beetje op wat homeopathische middeltjes maar misschien zit ik helemaal verkeerd.

Misschien eens een kijkje nemen daar.

Comment

Originally posted by manu76 View Post

Dank je voor je reactie. Ze geven wel aan dat er wat te krijgen is maar er staat niet echt duidelijk dat het om Whey,creatine of wat dan ook gaat.
          Het lijkt me een beetje op wat homeopathische middeltjes maar misschien zit ik helemaal verkeerd.

Misschien eens een kijkje nemen daar.

Bij de tuinen hebben ze whey, creatine, visolie, etcetera. Maar waarom wil je geen webshop?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Bij de tuinen hebben ze whey, creatine, visolie, etcetera. Maar waarom wil je geen webshop?
            o maar ik bestel mijn creatine enz. ook gewoon bij een webshop. XXL. snelle service enz. Maar het is meer zo van: als ik toch iets nodig heb en in de buurt ben neem ik het meteen mee. En ik vind kijken en lezen van tastbare producten erg leuk en interessant.

Comment

Bij de Tuinen hebben ze veel tastbare producten om te bekijken, heb er zelf ook vaak een tijdje gestaan. Veel leesplezier.
              ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Originally posted by Rotterdam View Post
                Bij de Tuinen hebben ze veel tastbare producten om te bekijken, heb er zelf ook vaak een tijdje gestaan. Veel leesplezier.
                thanks

Comment

We zitten in Venlo, maar versturen alleen via internet.
                  Binnen 24uur heb je het in huis en je hoeft de deur niet uit!

SPORTFOOD.NL
                  www.sportfood.nl

Comment

in venlo zitten 2 "fitness winkels" waar je sups kan halen zoals NO xplode , eiwitten etc etc etc .
                    1tje midden in de sta bij de macdonalds in de buurt en 1tje bij het station in de buurt aan die grote weg voor het station zeg maar dat is de BE-FIT shop , hoe die andere heet weet ik niet
                    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Ik dacht dat in venlo ook all stars zit,of ik moet het mis hebben.

Comment

Originally posted by Sportfood View Post
                        We zitten in Venlo, maar versturen alleen via internet.
                        Binnen 24uur heb je het in huis en je hoeft de deur niet uit!

SPORTFOOD.NL
                        En als deze menneer ook in venlo woont moet die dan ook via het net bestellen ????

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                          En als deze menneer ook in venlo woont moet die dan ook via het net bestellen ????
                          goeie vraag. woon namelijk aan de rand van Venlo.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                            Tuurlijk, en dan gaat je pakketje via Venlo naar een sorteercentrum en dan weer terug naar Venlo

Comment

Originally posted by manu76 View Post
                              goeie vraag. woon namelijk aan de rand van Venlo.
                              Wij hebben alleen facilliteiten om te verzenden niet om af te halen.
                              Vandaag bestellen is morgen in huis.
                              Boven de €50 geen verzendkosten, dus dan is het nog goedkoper dan zelf afhalen en het kost je geen extra tijd!
                              www.sportfood.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X