Producten over de datum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Al zou ik ze gratis krijgen hoef ik het nog niet. Ik gooi alles weg wat over de houdbaarheidsdatum is.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Al zou ik ze gratis krijgen hoef ik het nog niet. Ik gooi alles weg wat over de houdbaarheidsdatum is.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Normaal kijk ik niet zo krap met datums, hou wel van een korting.
        Deze prijzen zijn haast geen kortingen, doe er nog eens minimaal 50% vanaf en dan wil ik misschien wel wat.

Groeten Tonic.
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Had het stukje van Os nog niet gelezen, dus de tekst maar even veranderd
          raar dat het zomaar mag, maar dan nog vind ik het niet echt goede reclame voor een bedrijf. Een houdbaarheidsdatum zit er niet zomaar op en een jaar over de datum is wel erg veel. Overigens denk ik ook niet dat je als verkoper het risico en de verantwoordelijkheid wil dragen over of het product nog goed is.
          Last edited by Tommyy; 06-01-2010, 16:42.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
            Daarnaast vraag ik me überhaupt af of je wel producten mag verkopen over de datum (je doet het ook nog eens onder de naam van het bedrijf).
            Als je nou eerst het topic helemaal leest voordat je reageert kan je zien dat Ossie dat heeft uitgezocht.

Comment

Originally posted by Osterich View Post
              Geintje

Het is dat het opzocht, want ik zou ook zweren dat het gewoon nie mocht nie.
              Maar het kan dus gewoon.

Neemt niet weg dat het zeer verwerpelijk is om er nog aan te verdienen ook.
              Natuurlijk.. Maar..... Ik had ook wel even de moeite kunnen nemen, om jouw berichtje ook even door te lezen....

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Als je nou eerst het topic helemaal leest voordat je reageert kan je zien dat Ossie dat heeft uitgezocht.

Je hebt gelijk excuses, heb het al veranderd. Maar dan nog: Onder risico van verkoper, het mag dus maar als je dalijk ziek wordt heeft de verkoper nog een probleem dus slim is het niet.

Comment

En hoe wil je controleren dat je ziek wordt door dat ene product, dus als verkoper heb je dan helemaal niks meer te zeggen als een klant ziek wordt en hij gooit het op de over de datum producten.

Comment

ach, ik vind dat dat wel kan. Ik vind het persoonlijk nog te duur;..maar het idee is niks mis mee.
                    Bovendien heb ik 2 maanden geleden nog leuke aflevering gezien van mythbusters. Ging over houdbaarheidsdatum. Zij hadden on lab onderzocht dat je droge producten nog best kan eten. Was wel grappig,..waren producten 40 (!!!) jaar over de datum en nog waren ze makkelijk eetbaar. Droge producten zoals havermout, beschuit, poeder, suiker, cake etc etc.

Ik vind het prima dat ie het aanbiedt. Je hoeft het niet te kopen noch laconiek over te doen. Misschien zijn er wel mensen die minder bij kas zitten die dit prima oplossing vinden. Kan je ECHT nog gewoon gebruiken hoor. (al helemaal niet zeiken als je je lichaam volspuit met allemaal troep)
                    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      ach, ik vind dat dat wel kan. Ik vind het persoonlijk nog te duur;..maar het idee is niks mis mee.
                      Bovendien heb ik 2 maanden geleden nog leuke aflevering gezien van mythbusters. Ging over houdbaarheidsdatum. Zij hadden on lab onderzocht dat je droge producten nog best kan eten. Was wel grappig,..waren producten 40 (!!!) jaar over de datum en nog waren ze makkelijk eetbaar. Droge producten zoals havermout, beschuit, poeder, suiker, cake etc etc.

Ik vind het prima dat ie het aanbiedt. Je hoeft het niet te kopen noch laconiek over te doen. Misschien zijn er wel mensen die minder bij kas zitten die dit prima oplossing vinden. Kan je ECHT nog gewoon gebruiken hoor. (al helemaal niet zeiken als je je lichaam volspuit met allemaal troep)
                      Al helemaal niet zeiken als je je lichaam volspuit met allemaal troep? Waar denk jij aan ? KLOOTVIOOL

Comment

En daar gaan we weer.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Al helemaal niet zeiken als je je lichaam volspuit met allemaal troep? Waar denk jij aan ? KLOOTVIOOL
                          Luister menneke,..ik bedoel knulletje,....niet gelijk weer gaan schreeuwen als je het ergens niet mee eens bent he!. Jouw replies zijn om te lachen;..zit een mooi vast patroon in. Eerst scheld je iemand uit of beledig je m,...dan maak je je excuses. Vervolgens weer beledigen,..dan excuses. Misschien moet je wat minder aan de nagellak van je moeder ruiken!!

Maar OT. Ik vind het persoonlijk erg ironisch als bodybuilders allemaal shit (dat is het toch, hoe je het went of keert) in hun lichaam spuiten en dan gaan zeuren over de houdbaarheidsdatum.

Comment

Bilo, van producten over de datum kun jij niet garanderen dat je er niet ziek van wordt.
                            AS is niet per definitie slecht als het maar juist gebruikt wordt.

Producten over de datum kun je niet juist gebruiken.
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Luister menneke,..ik bedoel knulletje,....niet gelijk weer gaan schreeuwen als je het ergens niet mee eens bent he!. Jouw replies zijn om te lachen;..zit een mooi vast patroon in. Eerst scheld je iemand uit of beledig je m,...dan maak je je excuses. Vervolgens weer beledigen,..dan excuses. Misschien moet je wat minder aan de nagellak van je moeder ruiken!!
                              Schreeuwen op een forum

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                                Bilo, van producten over de datum kun jij niet garanderen dat je er niet ziek van wordt.
                                AS is niet per definitie slecht als het maar juist gebruikt wordt.

Producten over de datum kun je niet juist gebruiken.
                                Ik ga die AS discussie niet aan shred;..iedereen weet hoe ik erover denk. Ieder moet doen wat hij wil. Ik zal wel altijd mijn mening erover ventileren,..daarom is dit ook een discussieforum...beetje weinig discussie als iedereen hetzelfde denkt.
                                Ik kan idd ook helemaal niet garanderen dat je er niet ziek van wordt (supps). Dat zei ik ook niet!!! Het lijkt me iig niet. Ik zie geen reden ervoor.
                                Maar zodra iemand begint te schelden tegen me, verliest ie onmiddelijk mijn aandacht. Luister ik niet eens meer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X