Al zou ik ze gratis krijgen hoef ik het nog niet. Ik gooi alles weg wat over de houdbaarheidsdatum is.
Producten over de datum
Collapse
X
-
Had het stukje van Os nog niet gelezen, dus de tekst maar even veranderd
raar dat het zomaar mag, maar dan nog vind ik het niet echt goede reclame voor een bedrijf. Een houdbaarheidsdatum zit er niet zomaar op en een jaar over de datum is wel erg veel. Overigens denk ik ook niet dat je als verkoper het risico en de verantwoordelijkheid wil dragen over of het product nog goed is.Last edited by Tommyy; 06-01-2010, 16:42.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostDaarnaast vraag ik me überhaupt af of je wel producten mag verkopen over de datum (je doet het ook nog eens onder de naam van het bedrijf).ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostGeintje
Het is dat het opzocht, want ik zou ook zweren dat het gewoon nie mocht nie.
Maar het kan dus gewoon.
Neemt niet weg dat het zeer verwerpelijk is om er nog aan te verdienen ook.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostAls je nou eerst het topic helemaal leest voordat je reageert kan je zien dat Ossie dat heeft uitgezocht.
Je hebt gelijk excuses, heb het al veranderd. Maar dan nog: Onder risico van verkoper, het mag dus maar als je dalijk ziek wordt heeft de verkoper nog een probleem dus slim is het niet.
Comment
-
ach, ik vind dat dat wel kan. Ik vind het persoonlijk nog te duur;..maar het idee is niks mis mee.
Bovendien heb ik 2 maanden geleden nog leuke aflevering gezien van mythbusters. Ging over houdbaarheidsdatum. Zij hadden on lab onderzocht dat je droge producten nog best kan eten. Was wel grappig,..waren producten 40 (!!!) jaar over de datum en nog waren ze makkelijk eetbaar. Droge producten zoals havermout, beschuit, poeder, suiker, cake etc etc.
Ik vind het prima dat ie het aanbiedt. Je hoeft het niet te kopen noch laconiek over te doen. Misschien zijn er wel mensen die minder bij kas zitten die dit prima oplossing vinden. Kan je ECHT nog gewoon gebruiken hoor. (al helemaal niet zeiken als je je lichaam volspuit met allemaal troep)You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View Postach, ik vind dat dat wel kan. Ik vind het persoonlijk nog te duur;..maar het idee is niks mis mee.
Bovendien heb ik 2 maanden geleden nog leuke aflevering gezien van mythbusters. Ging over houdbaarheidsdatum. Zij hadden on lab onderzocht dat je droge producten nog best kan eten. Was wel grappig,..waren producten 40 (!!!) jaar over de datum en nog waren ze makkelijk eetbaar. Droge producten zoals havermout, beschuit, poeder, suiker, cake etc etc.
Ik vind het prima dat ie het aanbiedt. Je hoeft het niet te kopen noch laconiek over te doen. Misschien zijn er wel mensen die minder bij kas zitten die dit prima oplossing vinden. Kan je ECHT nog gewoon gebruiken hoor. (al helemaal niet zeiken als je je lichaam volspuit met allemaal troep)
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostAl helemaal niet zeiken als je je lichaam volspuit met allemaal troep? Waar denk jij aan ? KLOOTVIOOL
Maar OT. Ik vind het persoonlijk erg ironisch als bodybuilders allemaal shit (dat is het toch, hoe je het went of keert) in hun lichaam spuiten en dan gaan zeuren over de houdbaarheidsdatum.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Luister menneke,..ik bedoel knulletje,....niet gelijk weer gaan schreeuwen als je het ergens niet mee eens bent he!. Jouw replies zijn om te lachen;..zit een mooi vast patroon in. Eerst scheld je iemand uit of beledig je m,...dan maak je je excuses. Vervolgens weer beledigen,..dan excuses. Misschien moet je wat minder aan de nagellak van je moeder ruiken!!
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostBilo, van producten over de datum kun jij niet garanderen dat je er niet ziek van wordt.
AS is niet per definitie slecht als het maar juist gebruikt wordt.
Producten over de datum kun je niet juist gebruiken.
Ik kan idd ook helemaal niet garanderen dat je er niet ziek van wordt (supps). Dat zei ik ook niet!!! Het lijkt me iig niet. Ik zie geen reden ervoor.
Maar zodra iemand begint te schelden tegen me, verliest ie onmiddelijk mijn aandacht. Luister ik niet eens meer.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment