Welk supplement zou ik kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Eigenlijk wil ik het niet bekennen, hahaha... Maar het doet precies wat het beloofd.. Heh verdorie nu zeg ik het toch Merk meer energie, en wil om te trainen.. Heb mn benen getraind met n normaal voor mij te weinig gewicht, maar mn benen liepen knetter vol.. Staan nu helemaal strak, met aderen er op als kabels.. Heb ik al n hele tijd niet meer gehad.... Merk wel, dat mn maag het niet echt fijn vind... Misschien wennen?
    Misschien moet jij er inderdaad aan wennen.
    Ik gebruik het nu al 5 maanden en ik heb nog steeds een rommelig gevoel in mijn maag. Eetlust is bijna weg na het gebruik van No-xplode.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Misschien moet jij er inderdaad aan wennen.
      Ik gebruik het nu al 5 maanden en ik heb nog steeds een rommelig gevoel in mijn maag. Eetlust is bijna weg na het gebruik van No-xplode.
      Nou rommelig, ik boer zowat mn laptop van de tafel. .. Tijdens trainen dacht ik even misselijk te worden, maar dat trok snel weg... PS, ik dacht te lezen dat je ook met eten n uur moest wachten? Dat heb ik gedaan.

Comment

Bij soortgelijke producten moet ik altijd ontzettend hard schijten even na de inname, dit kan ook komen omdat het bijna 2 uur is na de laatste maaltijd en meestal rond dezelfde tijd.
        Groeten

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Nou rommelig, ik boer zowat mn laptop van de tafel. .. Tijdens trainen dacht ik even misselijk te worden, maar dat trok snel weg... PS, ik dacht te lezen dat je ook met eten n uur moest wachten? Dat heb ik gedaan.

Ik wacht ook altijd een uur....maar ik moet echt mijn eten naar binnen proppen met tegenzin.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Bij soortgelijke producten moet ik altijd ontzettend hard schijten even na de inname, dit kan ook komen omdat het bijna 2 uur is na de laatste maaltijd en meestal rond dezelfde tijd.
            haha je bent niet de enige heb het zelfde heel apart
            Mind is everything.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              Je kan ook No xplode kopen en cellmass.
              Is wel wat duur maar reacties zijn goed.
              Wat is duur? want voor sommige valt dit dan wel weer mee he? :P

Comment

Gewoon simpele creatine monohydraat voldoet bij mij.

Comment

80 euro ongeveer
                  Groeten

Comment

Is no-xplode vergelijkbaar met labrada supercharge? Of toch weer heel anders?
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      Is no-xplode vergelijkbaar met labrada supercharge? Of toch weer heel anders?
                      bedoel je qua effect of wat voor soort product het is?
                      Ik denk dat het wel erg vergelijkbaar is, heb alleen nooit supercharge gebruikt.
                      Groeten

Comment

De combinatie van creatine monohydraat, cafeïne en beta-alanine is volgens ons de beste legale stack voor meer kracht.
                        Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Ik denk dat het wel erg vergelijkbaar is, heb alleen nooit supercharge gebruikt.
                          zijn zeker wel te vergelijken

heb bijde gehad en neem ze nu nog wel bijde

NO beta en supercharge goed spul
                          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Qua effect ja. Want ik weet dat ze beide onder dezelfde categorie vallen.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Heb een paar proef zakjes no xplode nt kunnen bemachtigen, toch maar ff kijken of het werkt bij mij, ga over uurtje of 2 trainen.

Zal een half uur voor training zakje nemen, dan eas en dan gaan met die banaan.

Kijken of het doet wat het zegt.

Comment

Ok, dit was de slechtste training ooit, het spul is niet te zuipen , was constant misselijk, moest extreem lange pauzes tussen oefeningen nemen anders ging ik zeker out.

Had de gehele tijd een zware hartslag, echt wat een nachtmerrie dat spul, nam het 20 minuten voor de training op een redelijk lege maag, tijdens het deadliften kwam het bijna omhoog.

Had tevens constant een heel ongemakkelijk gevoel.

Ik wil toch een beter oordeel hebben dus zal het morgen nog een keer nemen, wat langer voor de training nu.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X