Micellaire Caseïne in de smaak Ananas...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

[quote=janieck spithoff;634956]Caseine, waar dient dat precies voor? /quote]

Trage eiwitten. Worden langzaam opgenomen.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

meestal neem je die als je gaat slapen zo heb je tijdens je slaap ook nog eiwitten
      je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Gebruik zelf ook Caseine ipv kwark, als je het hebt geshaked is het best een dikke substantie in vergelijking met Whey wat je zo kan drinken
        You can be part of my meal tonight.

Comment

Wanneer komt de koffiesmaak op de markt? Zeker oren naar!!! (als de testers positief zijn natuurlijk)
          "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Ik had mijn review al gemaild, maar toch ook nog even hier:

De ananas: Goede smaak. Voor mij eerste keer casseïne en het spul heeft een raar textuurtje, maar dat is al vele malen eerder opgemerkt. Maar zeker wel echt een goede ananassmaak.

En dan de koffie. Jammie jammie jammie. Had de vorige koffiesmaak ook al getest, maar deze was echt een stuk beter (terwijl de vorige al lekker was). Een echte koffiesmaak, maar met een lekker romige nasmaak. Getest met water.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Ik had mijn review al gemaild, maar toch ook nog even hier:

De ananas: Goede smaak. Voor mij eerste keer casseïne en het spul heeft een raar textuurtje, maar dat is al vele malen eerder opgemerkt. Maar zeker wel echt een goede ananassmaak.

En dan de koffie. Jammie jammie jammie. Had de vorige koffiesmaak ook al getest, maar deze was echt een stuk beter (terwijl de vorige al lekker was). Een echte koffiesmaak, maar met een lekker romige nasmaak. Getest met water.

Welkom
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

zo die ananas en koffie zijn goed te doen
                bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

[QUOTE=jordy;634960]
                  Originally posted by janieck spithoff View Post
                  Caseine, waar dient dat precies voor? /quote]

Trage eiwitten. Worden langzaam opgenomen.
                  Opname gaat niet langzamer, de afgifte van aminozuren gaat trager.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                    Caseine, waar dient dat precies voor? Is er ook een whey in ananas smaak en heeft iemand deze al geproefd?

mvg,
                    De whey hebben we (nog) niet in de smaak ananas. Ik vond hem voor de caseïne een stuk beter, vandaar dat die er eerst is gekomen.

powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Ik heb meerdere malen op jullie site gekeken en zie de koffiesmaak nog niet verschijnen!!! grrr...

Wanneer kunnen we die verwachten? Koffiekofiekoffie
                      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                        Ik heb meerdere malen op jullie site gekeken en zie de koffiesmaak nog niet verschijnen!!! grrr...

Wanneer kunnen we die verwachten? Koffiekofiekoffie

Ik gok aankomende vrijdag...
                        powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Dank U! Ik hou het in de gaten.

Comment

[quote=Osterich;639739]
                            Originally posted by jordy View Post

Opname gaat niet langzamer, de afgifte van aminozuren gaat trager.
                            Komt op het zelfde neer jongen.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Opname is niet hetzelfde als afgifte.
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Maar kan je dan sneller opnemen dan het product opneemt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X