Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik had mijn review al gemaild, maar toch ook nog even hier:
De ananas: Goede smaak. Voor mij eerste keer casseïne en het spul heeft een raar textuurtje, maar dat is al vele malen eerder opgemerkt. Maar zeker wel echt een goede ananassmaak.
En dan de koffie. Jammie jammie jammie. Had de vorige koffiesmaak ook al getest, maar deze was echt een stuk beter (terwijl de vorige al lekker was). Een echte koffiesmaak, maar met een lekker romige nasmaak. Getest met water.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Ik had mijn review al gemaild, maar toch ook nog even hier:
De ananas: Goede smaak. Voor mij eerste keer casseïne en het spul heeft een raar textuurtje, maar dat is al vele malen eerder opgemerkt. Maar zeker wel echt een goede ananassmaak.
En dan de koffie. Jammie jammie jammie. Had de vorige koffiesmaak ook al getest, maar deze was echt een stuk beter (terwijl de vorige al lekker was). Een echte koffiesmaak, maar met een lekker romige nasmaak. Getest met water.
Absolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment