Iets waar ik niet helemaal uitkom, stel mijn pakketje is tussen de 15 en 20 kg, hoeveel kost het dan om het te laten bezorgen? Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waar het staat?
Bulkpowders bestelling
Collapse
X
-
via de tnt kun je alleen basis pakket tot en met 10 kg. Alles wat boven de 10 kg ligt moet verzekerd verstuurd worden:
TNT Post | Zeker Pakket - Extra zekerheid bij waardevolle zendingen
€ 12.95 dus
Edit: Bulkpowders is dus een site, never mind.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View Postvia de tnt kun je alleen basis pakket tot en met 10 kg. Alles wat boven de 10 kg ligt moet verzekerd verstuurd worden:
TNT Post | Zeker Pakket - Extra zekerheid bij waardevolle zendingen
€ 12.95 dus
ze bezorgen niet via tnt, kwam een of andere vage turk aan de deur bij mijGroeten
Comment
-
Sorry, ja is inderdaad een site:
BulkPowders.co.uk : Bodybuilding, Sports and Nutritional Supplements
Maakt het nog iets uit hoe ik het adres invul of maakt dat geen zak uit, moet ik gewoon straat nummer of nummer straat invullen?
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostSorry, ja is inderdaad een site:
Maakt het nog iets uit hoe ik het adres invul of maakt dat geen zak uit, moet ik gewoon straat nummer of nummer straat invullen?Groeten
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostSorry, ja is inderdaad een site:
Maakt het nog iets uit hoe ik het adres invul of maakt dat geen zak uit, moet ik gewoon straat nummer of nummer straat invullen?
Dus gewoon op de normale manier invullen, ala Dutch dus.
Ow ja, als je bestelt zul je vanzelf te zien krijgen wat het totaal kost, dus verzendkosten inbegrepen.
Maar waarom bestel je niet over de 100 pond, deed ik ook en dan verzenden ze gratis.
Comment
-
Originally posted by Revius View Posthet is geen robot, het zijn mensen die het echt wel begrijpen
Originally posted by Snuff-Sann View PostKerel, het wordt naar Holland gestuurd en dan sorteren ze het pas uit.
Mooi zo
Dus gewoon op de normale manier invullen, ala Dutch dus.
Ow ja, als je bestelt zul je vanzelf te zien krijgen wat het totaal kost, dus verzendkosten inbegrepen.
Maar waarom bestel je niet over de 100 pond, deed ik ook en dan verzenden ze gratis.
Originally posted by Revius View Postweet niet, het kost je iig niks extra's, gewoon datgene wat op die site staat vermeld
BTW ik heb het al gevonden, iig iedereen bedankt voor de antwoorden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
15 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment