supps in de clean bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• supps in de clean bulk

mede bodynetters,

alweer een vraag aan jullie over supps met betrekking tot combo's

ik ben van plan dit vanaf volgende week in te gaan nemen (verbeteringen zijn welkom)

ochtend: nitrotech pro hardcore (eiwit) (@revius ik weet dat jij geen voorstander ben van muscletech maar ik wil dan wel eens weten wat de echte goeie shakes zijn dan :P)

voor de training: no explode, en nitrotech ( no explode word niet genomen als ik geen training heb.)

na de training: cellmass nt (cellmass nt wordt niet genomen indien geen trainingsdag)

voor het slapen gaan: night shake van xxl nutrition 90% eiwit

cellmass vervangen door anabolic halo (anabolic halo dan alleen na de training)
    bvd
    Last edited by gain is pain; 17-02-2010, 18:30.
    Make it happen, shock everyone!

Muscletech is als merk niet onaardig hoor, alleen grof te duur voor wat je krijgt.

En Anabolic Halo is puik spul. Verder zie ik geen problemen, hoewel ik NO-Xplode niet tegelijk met je eiwitten zou nemen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Muscletech is als merk niet onaardig hoor, alleen grof te duur voor wat je krijgt.

En Anabolic Halo is puik spul. Verder zie ik geen problemen, hoewel ik NO-Xplode niet tegelijk met je eiwitten zou nemen.
      ja dat weet ik dat je no en eiwit niet tegelijkertijd moet nemen zoals revius zei: 1 uur voor de training whey, 15 min voor de training NO

Comment

Zou die shake anderhalf uur voor je training zetten.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

dus celmass vervangen door anabolic halo, maar anabolic ga ik niet 3x op 1 dag gebruiken gewoon 1-2 scoops na de training is dat een probleem ,

Comment

Nitrotech is idd geen slecht spul, maar je betaalt klauwen met geld, later kom je er wel achter dat je veel te veel betaalt
            Groeten

Comment

Ik heb laatst gelezen dat je supplementen het beste kunt combineren om ervoor te zorgen dat je een;
              - Hoofd ingrediënt
              - Katalysator
              - Vermenigvuldiger en een
              - Toevoeging hebt.

Bij een NO Booster zou het zijn;
              - Hoofd ingrediënt: Arginine
              - Katalysator: Pycnogenol
              - Vermenigvuldiger Horny Goat Weed
              - Toevoeging Ginkgo Biloba

Dit zou volgens Muscle & Fitness van Januari de beste combi zijn...
              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Nitrotech is idd geen slecht spul, maar je betaalt klauwen met geld, later kom je er wel achter dat je veel te veel betaalt
                En je hebt helemaal gelijk.
                Mind is everything.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  dus celmass vervangen door anabolic halo, maar anabolic ga ik niet 3x op 1 dag gebruiken gewoon 1-2 scoops na de training is dat een probleem ,
                  AH ook alleen gebruiken na de training inderdaad, Cellmass kan je er gewoon naast doen.

sigpic

Comment

ja dat weet ik dat je no en eiwit niet tegelijkertijd moet nemen zoals revius zei: 1 uur voor de training whey, 15 min voor de training NO
                    Zou die shake anderhalf uur voor je training zetten.
                    Ik wil hier even wat op zeggen.
                    Whey wordt door je lichaam tussen de 60-120 minuten opgenomen.
                    De anabolic-window na de training is een uur, in dit uur heb je die whey nodig.
                    Stel je traint anderhalf uur en je neemt die shake een uur van te voren in.
                    Das 2 1/2 uur, is dit niet te lang? Stel dat je lichaam het in 90 minuten opneemt, dan moet het lichaam nog een uur wachten eer het gebruikt kan worden, toch? Is dat niet te laat dan?

Comment

Mwah, zestig minuten is voor de hydrolisaat, uur en kwartier voor isolaat, en anderhalf-twee uur was voor de concentraat. Netto zit je dus beter getimed. Daarnaast: amino's in je bloedbaan tijdens het trainen gaan zeker geen kwaad doen.

Overigens geloof ik niet zo in een anabolic window van een uur. Natuurlijk heb je wat meer eiwitsynthese na de training (als je genoeg eiwitten naar binnen ramt), maar ik betwijfel ten zeerste aan het uur. Volgens mij sleept het veel langer door.

sigpic

Comment

En wat casseine bij die shake doen , of heeft dit geen zin?
                        Mind is everything.

Comment

Casseine is vergelijkbaar met Wey, alleen langzamer verteerbaar. Meestal neem je dit voor het slapen gaan, zodat je de hele nacht door eiwitten krijgt.
                          "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

AH ook alleen gebruiken na de training inderdaad, Cellmass kan je er gewoon naast doen.

duure hobby anabolic halo, cellmass nt, no xplode nt, night shake casseine, muscle pro tech hardcore.

das dan 150-200 eurri in de maand.

Comment

duure hobby anabolic halo, cellmass nt, no xplode nt, night shake casseine, muscle pro tech hardcore.

das dan 150-200 eurri in de maand.
                              Miepert, neem dan alleen creatine en caffeine tabs.
                              Kun je voor 30 euri weer een week of 7/8 verder
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X