We hebben de nieuwe NOX Pump van Yates binnen als enige in Nederland!
NOX Pump van Yates bij XXL Nutrition
Collapse
X
-
Originally posted by Revius View PostIk zou eerder voor de ultralife versie gaan, de meesten gaan daar goed op. Deze is nog vrij onbekend.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by leroyw View Postals het mogelijk is graag bevinding van dit product, ziet er veelbelovend uit maar na vroeger al zoveel geprobeerd te hebben zou ik eerst wat informatie van gebruikers willen hebben als dat mogelijk is....
Edit:doosje is niet blau met oranje maar alleen blauw. (klein detail)
Besteld bij: xxlnutritionsMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Hey beste revieuw lezers.
Leroy wilde weten wat het deed:
Na 2 weken eruit te hebben gelegen heb ik vandaag weer voor het eerst getraind.
Heb het op lege maag genomen, zal het eerst maar hebben over de smaak, gadver wat is dat vies! Een na-smaak die echt bijna om te kotsen is en de kleur raaaaaar!
Maarja het gaat om de werking, ik heb vandaag niet 100% getraind heb het zo gedaan 70-80%.
De training was echt lekker, na 2 weken eruit zijn geweest heb ik nog steeds mijn kracht gehouden dus voor kracht een dikke 9.
Nu even over de pomp, ik had er wel een pomp van gekregen maar vond het niet wauw noemen, maar mischien omdat ik maar 70-80% ging is dat mischien de reden, cijfer voor de pomp: 8 (redelijke pomp 70-80%) (n o xplode betere pomp)
Nu gaan we over de focus spreken: tsjaaaa die was aanwezig! Cijfer:8 1/2
Even over de verzuring praten , had totaal geen verzuring dus een dikke 9
Kortom een goede pre workout!
Weer een goed product van xxl nutrition......Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment