Ben ondertussen 6w aan het trainen.
Ik begin een borst te krijgen, die had ik vroeger niet.
Mijn armen zijn wat sterker en vrienden merken dat ik breder ben, al merk ik er zelf weinig van.
Ik train elke dag buikspieren, veel reps met weinig belasting.
Maar het centimetertje vet dat erover zit verdwijnt voorlopig niet.
Ik was vroeger een cardio beest, maar daar val je van af en dat wil ik niet.
Ik neem net 3 eiwitshakes per dag om spieren te kweken en bij te komen.
Maar cardio trainen om vet te verliezen doe ik nooit meer, omdat cardio anti anabool is. Van lang lopen verlaagt je testosteron heb ik gehoord.
En om op je vetreserves te gaan lopen moet je al minstens een half uur aan het lopen zijn. Om dus echt vet te verliezen, zou ik zo'n 45 minuten moeten gaan lopen. Not gonna happen
Heb ik er iets aan om bvb een fatburner te nemen, en ondertussen ook verder te gaan met powertrainen en eiwitshakes te blijven nemen?
Of maken die fatburners mijn basis om spieren te kweken kapot?
Ik weet niet of het een EN - EN of een EN - OF kwestie is.
Ik wil graag wat droger worden en toch grotere spieren ontwikkelen.
In mijn andere thread http://forum.bodynet.nl/algemeen/408...eren-niet.html vind je een foto van mijn bovenlijf(je) van een tijd geleden. Nu is de borst aanzienlijk groter.
Ben behoorlijk ecto van nature dus weet ik niet of een fatburner me eerder op een anorexiapatiënt doet lijken dan op een droge atleet
Stats op dit moment:
1m85, 82kg, BF% geen idee maar het kan een pak scherper
Ik begin een borst te krijgen, die had ik vroeger niet.
Mijn armen zijn wat sterker en vrienden merken dat ik breder ben, al merk ik er zelf weinig van.
Ik train elke dag buikspieren, veel reps met weinig belasting.
Maar het centimetertje vet dat erover zit verdwijnt voorlopig niet.
Ik was vroeger een cardio beest, maar daar val je van af en dat wil ik niet.
Ik neem net 3 eiwitshakes per dag om spieren te kweken en bij te komen.
Maar cardio trainen om vet te verliezen doe ik nooit meer, omdat cardio anti anabool is. Van lang lopen verlaagt je testosteron heb ik gehoord.
En om op je vetreserves te gaan lopen moet je al minstens een half uur aan het lopen zijn. Om dus echt vet te verliezen, zou ik zo'n 45 minuten moeten gaan lopen. Not gonna happen
Heb ik er iets aan om bvb een fatburner te nemen, en ondertussen ook verder te gaan met powertrainen en eiwitshakes te blijven nemen?
Of maken die fatburners mijn basis om spieren te kweken kapot?
Ik weet niet of het een EN - EN of een EN - OF kwestie is.
Ik wil graag wat droger worden en toch grotere spieren ontwikkelen.
In mijn andere thread http://forum.bodynet.nl/algemeen/408...eren-niet.html vind je een foto van mijn bovenlijf(je) van een tijd geleden. Nu is de borst aanzienlijk groter.
Ben behoorlijk ecto van nature dus weet ik niet of een fatburner me eerder op een anorexiapatiënt doet lijken dan op een droge atleet
Stats op dit moment:
1m85, 82kg, BF% geen idee maar het kan een pak scherper
Comment