1 + 1 gratis Op Pre-workouts en fatburners!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goede service, had een potje Jack3D besteld.. uiteraard voor deze geweldige actie, werd net gebeld omdat er van de smaak die ik had besteld nog maar 1 potje over was... er werd dus netjes aan mij gevraagd welke andere smaak ik erbij wou, helemaal top!
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Vandaag mijn bestelling van jullie binnen gekregen. Zeer tevreden met de inhoud en de toegevoegde samples van het pakketje. Ook vond ik het een pluspunt dat ik een digitale bevestiging en factuur ontving. Jullie hebben er een klant bij.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
        Vandaag mijn bestelling van jullie binnen gekregen. Zeer tevreden met de inhoud en de toegevoegde samples van het pakketje. Ook vond ik het een pluspunt dat ik een digitale bevestiging en factuur ontving. Jullie hebben er een klant bij.
        Erik / Team Nutrition24.com

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Oei, paniek in de tent! Hoe moet het nou met de training?
          Nooooooo al de ekte gainz weg
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

was ook gewoon ene kwestie van tijd. lijkt wel als speed ofzo die 1,3dym meuk. 2x gebruikt rond 3 uur smiddags en om 1 uur snachts was ik nog wakker. (fijn als je normaal om 11 uur slaapt)

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              was ook gewoon ene kwestie van tijd. lijkt wel als speed ofzo die 1,3dym meuk. 2x gebruikt rond 3 uur smiddags en om 1 uur snachts was ik nog wakker. (fijn als je normaal om 11 uur slaapt)
              Gelukkig nooit geen last van gehad, heel veel verschillende pre-workouts gebruikt met 1,3 dimethylamylamine

Comment

Waarom word het verboden? Zijn er gezondheidsrisico's aan verbonden ofzo?

Comment

ff bestellen jonge
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    DIT Soms wel soms niet wat wel maf is.. zou het aan de training liggen ?

Hoe dan ook een topactie heb mijzelf een jaarvoorraad ingeslagen ! Bedankt nutrition24.

Goede service want ik werd ook nog gebeld ivm met smaken die op waren

Comment

Originally posted by Rawis View Post
                      DIT Soms wel soms niet wat wel maf is.. zou het aan de training liggen ?

Hoe dan ook een topactie heb mijzelf een jaarvoorraad ingeslagen ! Bedankt nutrition24.

Goede service want ik werd ook nog gebeld ivm met smaken die op waren
                      Yeah same here, good stuff

Comment

Sorry voor de vraag, maar wat doet dit spul precies?

Comment

Welk lid was het toch ook alweer.... die dit pas al zei maar niet geloofd werd
                          Originally posted by Nutrition24 View Post
                          het goedwerkende ingredient DMAA (geranamine) gaat verboden worden.
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                            Jij toevallig?
                            keep the focus going!

Comment

potje jack3d besteld hopen dat het werkt
                              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                                Ja das waar he, en die moest ook maar eens nog goed navragen aan de bron of dat wel klopte, want er zou niks van waar zijn
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X