Wat is de beste creatine?De zoveelste creatine discussie.
Collapse
X
-
Laatst nog gehoord dat iemand 20kg op zijn bench erbij kon doen vanwege creatine. Zo'n verhoging klinkt natuurlijk absurd. Denk dat placebo een groot verschil zou kunnen maken. Vraag me dan nog wel af waar die 20kg vandaan gekomen moet zijn. Kerel moet vast gedacht hebben dat hij in Superman veranderd was.Last edited by Iron Mind; 10-12-2014, 16:01."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Lethal View PostDenk dat diegene de spuit testosteron verward heeft met creatine.
Dikke kans dat die kerel nog nooit gemaxed had en dat besloot te gaan doen en daarvoor is gaan trainen en teovallig creatine is gaan nemen en verrek die creatine werkt dan ineens echt goed. Terwijl het waarschijnlijk door zijn eigen training, voeding, mindset is gekomen.
En van 60kg naar 80kg is alweer een andere verhoging dan van 120 naar 140kg natuurlijk
Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit , ik zie het alleen niet zo gauw gebeuren met creatine."Straight outta gym"
Comment
-
voor mij deed het ook niet echt veel die creatine .
hem imo wel kunnen genieten van placebo effect , heb toen eens een potje gekocht van muscle pharm . zaten verschillende soorten creatine in , en zoals aangeraden de verpakking veel bekeken en er echt in gelooft en toen had het best wat effect . heb onlangs nog 2 halfvolle potten kunnen weggooien die de houdbaarheidsdatum verstreken waren .You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Monohydraat is naar mijn weten ook dé creatine. De rest is alleen maar marketing.
Ik neem al ruim een jaar creatine en ben destijds wel wat aangekomen (ik neem aan vocht door de creatine), maar ik heb niet het idee dat ik door creatine vooruit ben gegaan. Iemand hier die weet of creatine enkel effect heeft als je meer vocht vasthoudt? Ik denk nu vanuit het standpunt dat als je 'van nature' al genoeg creatine binnenkrijgt, de schepjes creatine geen zin hebben en je dat kunt nagaan door je gewicht in de gaten te houden.
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostMonohydraat is naar mijn weten ook dé creatine. De rest is alleen maar marketing.
Ik neem al ruim een jaar creatine en ben destijds wel wat aangekomen (ik neem aan vocht door de creatine), maar ik heb niet het idee dat ik door creatine vooruit ben gegaan. Iemand hier die weet of creatine enkel effect heeft als je meer vocht vasthoudt? Ik denk nu vanuit het standpunt dat als je 'van nature' al genoeg creatine binnenkrijgt, de schepjes creatine geen zin hebben en je dat kunt nagaan door je gewicht in de gaten te houden.
En heb het vaker dan 1x geprobeerd ook, telkens 1 pot om te proberen.
Zoals ook bekend werkt het niet voor iedereen hetzelfde.
Comment
-
Blijkbaar velen die er niets van merken.
Ikzelf merk wel een kleine krachttoename bij low-rep max. krachttrainingen en een iets beter herstel in periodes dat ik CNS zwaar belast door vaak HIIT in schema in te voegen.
Heb al Creapure en MusclePharm geprobeerd en heb zelf gevoelsmatig een beter gevoel bij de MusclePharm (die een blend is) - al zou de Creapure monohydraat beter zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment