Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hoi ik heb een vraag wie kan mij helpen ? ik ben uit belgie en hier zijn die suplementer erg duur ,kunnen jullie me helpen of zeggen waar ik aan suplementen kan komen ik weet dat in holland goedkopen als hier is
Via internet kan een optie zijn maar dan krijg je soms wel weer hoge(re) verzendkosten.
Bekijk ook gerust ff wat topics in deze sectie, staan een flink aantal (goede) sites genoemd.
kent jij dan een goedkope winkel in belgie of da mag je me da gerust zeggen hoor ,ik denkt da er gene is miss in zwart ;-)
ik betaal hier voor 2 kg protein 50 euro van performance
ik heb just nog ene gekocht voor 40 euro via via ik geloof da nog goedkoper is
Als ik zo even op de nederlandse sites kijk met sups dan betaal je al voor 750 gram 27euro + verzendkosten , dus 50 euro voor 2kg vindt ik nog schappelijk, misschien eens naar een ander merk uitkijken.
Kijk eens op Power Supplements. Daar hebben ze 1 kg voor 24,50 euro en 2,5 kg voor 44,50 euro. Dat zijn een stuk lagere prijzen dan je noemt. En dat is dan ook nog eens whey isolaat, dus met een hoger percentage eiwit en lager percentage vet en lactose.
En voor de Belgische klanten is heel aantrekkelijk dat de verzendkosten naar België gelijk zijn aan die naar Nederland, dat zie je niet vaak! (5 euro tot 55 euro, daarboven gratis). Je kunt ook nog eens betalen bij KBC in België en de overkomsttijd van pakketten is doordeweeks slechts 24 uur!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment