Blowen en krachtsport

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blowen en krachtsport

Ik heb een paar vrienden die met zeer grote regelmaat blowen. Deze jongens zijn stuk voor stuk magere latjes, niet alleen vergeleken bij mij, maar ook bij mensen die niet aan fitness doen.

Nu heb ik mijzelf laten vertellen dat dat komt doordat blowen spiermassa doet verdwijnen.

Is dit waar en hoe komt dit dan? Gezien die vreetkicks die die gasten hebben zou je dat niet verwachten dat ze zo mager zijn.

Het klopt in ieder geval wel met de praktijk. Iedereen die blowverslaafd is en die ik ken zijn allemaal zo mager als wat. Iemand ideeen?
    Groei, Groeier, Groeist

Whahaah dat is een onzinverhaal!

Ik ken mensen die blowen...en die zijn echt niet klein.

Testo Bijv, blowt iedere dag geloof ik, die is HUGE!

Mijn schoonzus swaar verslaafd die is DIK!

Misschien dat die vrienden er nog iets anders bijdoen ipv alleen maar blowen
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

blowen zelf heeft geen invloed op je spiermassa dacht ik ,
      maar als ze ook andere dingen gebruiken zou het goed kunnen dat ze daardoor zo mager zijn,, "ken" namelijk ook een paar mensen waarbij dat is.

GR

Comment

Ik blow regelmatig en merk er ook niks van hoor.
        Powerlifting-forum.nl

Comment

Als je naast het blowen gewoon traint en eet is er niet veel aan de hand. Al is het zo heel erg gezond voor je longen natuurlijk!

gr

Comment

Drugsinfoteam.nl

Klik op 'lees een antwoord' onder het kopje VRAAG EN ANTWOORD. Vul dan bij zoeken in: spierafbraak

In de coffeeshops hier valt het inderdaad op dat er veel dunne ventjes blowen. Dit komt denk ik dat zij er vaak slecht uitzien en dus opvallen. Daarentegen vallen de wat dikkere blowers minder op, die zien er wat gezonder uit qua postuur.

Naar mijn idee hebben blowers (niet alle) veel last van "nergens zin in hebben" dus ook niet om veel te eten (het bereiden van de maaltijd) of regelmatig eten (vreetkick daar gelaten - deze bestaat ook vaak uit ongezond voedsel).

Ik spreek uit ervaring (mee gestopt btw), en bij mij was het geval dat ik inderdaad spierafbraak had. Maar dit was wel in combinatie met veel koffie en veel lopen op mijn werk (horeca) en weinig eten tijdens werk (10 uur werken p/d, soms niet eten of 1x).

Nu weet ik wel beter!

Greetzzz J.
            Last edited by Ami-Amour; 07-03-2007, 03:10.

Comment

Wil toch even kwijt dat ik ruim 20 jaar iedere dag geblowed heb,Ben nu gestopt en wat mij opvalt is dat het libido vele malen sterker is net als de productie van sperma.
              Komt volgens mij doordat de testosteron spiegel omhoog schiet als een raket.

Het trainen gaat veel beter en de (natuurlijke) eetlust wordt ook veel beter.

kortom: alleen maar voordeel.....

M VR GR.

Chili.

Comment

ik heb in mijn vriendenkring nog steeds faam voor een legendarische vreetkick van 21 croissants, ik snap niet hoe die kerels dun kunnen blijven...
                the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X