Nachtdienst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nachtdienst

Zijn er hier mensen die `s nachts werken en overdag trainen?
    Ik doe dit nu een paar maanden maar kan er nog niet echt aan wennen.
    Voor mijn werk zit ik zo`n beetje iedere 3-6 maanden ergens anders maar meestal toch wel in de nachtdienst.

Op dit moment werk en train ik in Brisbaine. Het is overdag ongeveer 26 graden wat best lekker is om te trainen. Ik gebruik al een tijdje geen AS en train 2 spiergroepen per dag en dan iedere spiergroep 3 a 4 oefeningen en dan 4 sets met 12 herhalingen.
    Mijn vraag is of je de manier van trainen zou moeten aanpassen als je nachtdiensten werkt?

Iemand hier ervaring mee?

Ik denk eerlijk gezegt niet dat je de manier van trainen moet aanpassen als je in de nachtdienst zit. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar denk dat jou levenswijze precies is zoals iemand die overdag werkt. Alleen je dag en nacht ritme is een beetje omgedraaid..

Grtz.
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik denk ook dat je manier van trainen geen probleem is. Alleen je voeding is iets moeilijker te regelen denk ik.

gr

Comment

Ik zou ook niet weten waarom je je schema om zou moeten gooien, je zal toch net zo hard moeten blijven trainen wil je spiergroei krijgen.
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

wat voorn werk doe je dan eigenlijk ??

ik heb ook wel eens nacht gedraaid op een vorge baan
          had ook problemen met wennen
          maar das voornamelijk wennen aan het slaap ritme
          heb zelf mijn schema niet omgegooid
          Who's the Chef

Comment

Hoi,

Draai zelf geen nachtdiensten, maar ik werk tot 12 's avonds. Het enigste probleem wat ik tegen aan loop is met mijn eetschema...

Comment

heb het 4 jaar gedaan en je hoeft zoals ze hier al zeggen niks te veranderen ofzo, maar het is zeker niet de ideale manier. Snachts hoor je gewoon te groeien, het druist gewoon tegen moeder manier in. Als je dan thuis komt,komt er beweging in het 'normale' leven en wordt je van allerlei kanten wakker gehouden. verkeer, buren die werkzaamheden verichten etc. Nee nachtdienst en trainen zijn niet de perfecte combo, maar het is zeker wel te doen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X