Thuis-Fitness - roei/cross/hometrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thuis-Fitness - roei/cross/hometrainer

Ik zoek dus advies omtrent fitness apparatuur, voornamelijk info over kwaliteitsmerken of modellen en waar ze een beetje betaalbaar zijn.

Ook wil ik graag weten welke de betere resultaten geven wanneer je naar conditietraining (cardio?) kijkt:

- de crosstrainer
    - de hometrainer
    - of een roeimachine

Wat zijn de voor- en nadelen? Maar daarnaast wil ik ook gelijk een 'full-body' workout hebben aan het gebruik van zo'n apparaat. Ben aardig lang, dus wil de knieen niet al te erg belasten. Normaal gewicht. Geen trainingservaring (volgens een schema of sportgebonden), heb wel gebruik gemaakt van de hiervoor genoemde apparaten.

Waarom niet gewoon naar een Gym gaan ?

Deze vraag heb je toch als is gesteld ?
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
      Waarom niet gewoon naar een Gym gaan ?

Deze vraag heb je toch als is gesteld ?
      Ja, in de introductie forum.

En de gym kost in mijn regio te duur; 40 euro per maand voor een compleet pakket. 20 euro voor 2 keer in de week op de 'rustige' tijden. Heb de ruimte beschikbaar en andere familieleden kunnen er ook gebruik van maken. Tevens zal ik er voornamelijk 's ochtends vroeg gebruik van maken.

Comment

Als de fysieke toestand van alle familieleden in orde is, zou ik kiezen voor de crosstrainer.

Hier een link voor een betaalbare crosstrainer:

Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland

En als je snel bent, en een leuk "alles in één" fitness apparaat op de kop wil tikken, zal ik maar snel reageren...
        (Bekijk even de foto's)

Hier een link:

Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland

Greetzz J.

Ps: de links zijn niet hetzelfde, de 1 voor een crosstrainer, de ander voor een fitness apparaat...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X