scheur in pees

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• scheur in pees

als je een scheur in je pees heb by je bicep..ben je best wel uitgeschakeld voor een tydje..zyn dr enige mogelyke manieren om herstel te versnelle? dokter zeg niks doen andere zeggen heeeel licht traine..tja wat is nou waar? iemand ervaring?

K'zou toch maar de raad van de dokter opvolgen om het niet erger te maken.
    Rusten zou ik aanraden!
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

niets

Ik zou maar even niet doen waar bij je,je biceps gebruik.
      Een mooie mogelijkheid om even alleen je benen,buik extra te trainen ben je toch lekker bezig.

Comment

ik zou zeggen: 100% rust. Is niks mis mee. Kun je lekker je spieren deconditioneren waardoor je na de rustperiode lekker hard groeit.

Natuurlijk kun je wel een deel van je lichaam blijven trainen.. Als je je biceps dan maar helemaal met rust laat, en dan zou ik zeggen: Geen oefeningen waarbij je je armen gebruikt(Dus geen gewichten in je handen nemen).

Het is btw erg moeilijk te trainen zonder je biceps te belasten, je gebruikt ze altijd haast wel.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Een scheur in je pees???
          Als dat werkelijk zo is ga je er heel lang misschien wel permanent last van hebben kerel.
          Een scheur in je pees geneest bijna nooit 100%.
          Who's the Chef

Comment

100% rust kerel.
            getting back in shape...

Comment

Gewoon rust houden....

Grtn.

Comment

ik zou zelf andere spiergroepen trainen en je biceps absoluut paar weken ontlasten, succes

Comment

Originally posted by been View Post
                  Een scheur in je pees???
                  Als dat werkelijk zo is ga je er heel lang misschien wel permanent last van hebben kerel.
                  Een scheur in je pees geneest bijna nooit 100%.
                  weet ik het is eigenlyk ook een oude blessure van het honkballen ...ik ken ook geen triceps oefeningen doen of schouders egt gewoon NIKS..

Comment

HEY mensen egt allemaal bedankt voor de reacties!!! waaardeer het!

Comment

deca?

Comment

Ik zeg trainen! Licht trainen wat meer herhalingen maken. Je zou zelfs de bewegingen kunnen maken met een kale stang of zeer lichte dumbells. Zolang de pijn niet erger wordt is het goed. wordt de pijn erger stop je. Blijft de pijn hetzelfde of wordt het zelfs minder ga je door.

Je moet dit heel voorzichtig doen en maar 1 oefening doen met 2 setjes en dan lekker licht. Hiermee stimuleer je het herstel van je pees doordat het wat beter doorbloed wordt.

grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X