borst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• borst

ik ben een beginner met bb
    wat is eigenlijk de beste manier om die
    vouw tussen de borstspieren te krijgen
    mijn borst groeit hard maar welke oefening
    is het best om die vouw te krijgen
    ik dacht peckdekk en flighs of hebben jullie betere
    alternatieven hoor ze graag

Die krijg je vanzelf als je borst groter wordt.
    Goede borst oefeningen zijn: (schuin)Bankdrukken, (schuine) flyes, cross overs.
    Trainingslog Farmboy:

Comment

dus je wilt je binnenste borstspieren meer ontwikkelen?
      dan doe je het best oefeningen waar het zwaarste punt is alsje armen samen zijn. (dus geen flyes omdat als je helemaal bovenaan bent, er geen druk op je borstspieren komt)
      cable crossover, peck deck, redelijk smal bankdrukken (ellebogen naar buiten laten wijzen anders is het een triceps oefening)

Comment

binnenkant borst is niet apart te trainen. Gewoon borst trainen, en afwisselen. Dan groeit het mee.
        Trainingslog Farmboy:

Comment

ik heb het alleen over de nadruk op de binnekant van de borst.

Comment

Originally posted by Farmboy View Post
            binnenkant borst is niet apart te trainen. Gewoon borst trainen, en afwisselen. Dan groeit het mee.
            Duidelijk en het enige goede antwoord
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
              Duidelijk en het enige goede antwoord
              ochja, milos sarcev heeft totaal geen ervaring en weet niet waarover hij spreekt.

Comment

Milos houdt inderdaad vol dat je je binnenkant borst kunt trainen .

Als je de spierpijn aan de binnenkant van je borst voelt, zijn het de aanhechtingen aan je borstbeen die extra belast worden.

De binnenkant borst kun je niet trainen, omdat de ligging van de spiervezels dit niet toelaat.

En verder kan 3XL er je alles over vertellen .
                Trainingslog Farmboy:

Comment

Volgens mij kan je idd de binnenkant borst niet trainen, maar wel de nadruk erop leggen. (zoals je ook de nadruk op de onderkant of zijkant kan leggen) Goede oefeningen zijn al genoemd, een extra is misschien dumbel drukken waarbij je bij het omhoog drukken je polsen naar binnen draait. Dit kan je gewoon varieren met de stand van het bankje.
                  "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X