Ik heb nu behoorlijk lang op een 6-dagen split getraind en wil nu even een weekje rust, even alles laten herstellen etc. Nu is mijn vraag kan ik dan wel aan cardio doen, zonder dat het nut van deze rustweek verloren gaat?
Cardio met een rustweek?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
rust week zou ik persoonlijk helemaal niets doen.. met cardio zal je vast en zeker ook wel het 1 en het ander belasten.. en kost je lichaam ook weer energy..
p.s. check ff m`n topic heb nog iets moois gepost
gr.21 jaar, 1.83m 97kg, 24%bf doel voorvolgend jaar zomer: 90 kg met <20%bf tips? bekijk m`n topic in voeding
-
Oké, dan doe ik dat. Bedankt voor (zeer) snelle reacties."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik was ook niet bang voor spierverlies hoor Dat wat je in een weekje verliest heb je er in no time weer bij, ik zat er alleen aan te denken dat ik met wat cardio dan mijn vetpercentage wat omlaag kon brengen. Maar dan hou ik vanaf deze zondag rust. Trouwens kan ik dan beter de maandag mijn lichaam weer kickstarten met een full body workout, een dag rust, en dan weer op mijn splitschema of moet ik gewoon weer beginnen met mijn split?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment