voedingsschema en supplementen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema en supplementen

Hey mensen ik ben nu een al een tijdje aan het trainen maar het groeien wil niet echt lukken.

Wat voor voedingschema is het best om meer spiermassa te krijgen en welke supplementen zou ik daar voor moeten gebruiken.

Mijn trainingsschema is:

ma: 4x borst 4x schouders 4x triceps allemaal 4 setjes van 8 /15 min buik

woe: 4x rug 4x biceps ook 4 setjes van 8 /15 min buik

vrij: benen

zat: borst en biceps

goed eten das het belangrijkste, en whey proteine na de training zijn ook altijd goed

Comment

Voeding is heel belangrijk

Probeer eens een ander schema!
      Maandag
      INCLINE MULTI PRESS4x8SS BENCH PRESS + POMPEN4x8BARBELL ROWS4x8LAT PULL DOWN NECK + BORST4x12
      Woensdag
      UP RIGHT ROWS4x8ONDER CABLE SIDE LATERAL4x8SS FRONT RAIS SCHIJF + DB SHRUGS3x8LIGGEND EZ TRICEP EXTENSION + PRESS4x8 + 8 DB TRICEP EXTENSION 3x8

Vrijdag
      SS LIGGENDE LEG PRESS + CALFS RAIS MACHINE3x8 + 15SS LEG EXTENSION + DB DEAD LIFT3x8SERIE DE LA MORT (5 paar DB's)4x8/16REVERSE WRIST CURL3x8
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

wat ik persoonlijk niet snap aan je schema maar dat heeft niks met groei te maken =
        warom je op zater dag iets anders doet
        wat ik zou doen is op zater dag doen wat je op maandag deed en dan op maandag gaan doen wat je op woensdag deed
        dus elke keer het zelfe aan houden (voor een bepaalde tijd ) en als je een dag niet gaat niet wat anders gaan trainen maar daar blijven waar je gebleven was en als je extra gaat veder gaan

ik heb ooit in een ver verleden wel eens mee gemaakt dat iemand op een sportschool elke maandag ze borst deed en las die dan bv re rest v/d week iets anders als trainen deed dus bv school of weet ik het wat
        en hij kwan dan maandag weer deed i weer zijn borst :S
        ja vandaag is het borst dag

en wat qua aan komen betreft eten is weten
        maar daar is hiet al genoeg over geschreven denk ik zo
        en ik ben er van overtuigd dat je zeker als je niet aan de slik of spuit zit je alles gewoon uit je voeding kan halen kost alleen geld en tijd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X