Hallo,
Ik ben nu al eventjes lid hier op het forum en ik lees toch al een tijdje de verschillende trainingsschemas.
Nu ga ik deze vrijdag mijn schema voorleggen aan mijn trainer MMA en ik hoop dat hij mij ook wat raad kan geven en kan helpen met het samenstellen van mijn schema.
Mijn probleem is het volgende:
Ik heb een zeer grote kracht in mijn benen en die zijn dus ook zeer sterk ontwikkeld na jaren van thaiboks en Karate. Maar het bovenlichaam gaat niet goed mee.
Ik zou graag meer gewicht aankomen en het bovenlichaam versterken.
Ik heb toegang tot een gym en ik heb ook thuis halters, een pressbench en een optrekstok.
Gegevens:
Training: 3 jaar thaiboks
1 jaar karate
1 jaar Mixfight
Gewicht: 69-70 kilo
Lengte: 1.80 meter
doelstelling: gewicht naar 75 kilogram en extra massa op het bovenlichaam.
Alvast bedankt voor alle raadgevingen
Ik ben nu al eventjes lid hier op het forum en ik lees toch al een tijdje de verschillende trainingsschemas.
Nu ga ik deze vrijdag mijn schema voorleggen aan mijn trainer MMA en ik hoop dat hij mij ook wat raad kan geven en kan helpen met het samenstellen van mijn schema.
Mijn probleem is het volgende:
Ik heb een zeer grote kracht in mijn benen en die zijn dus ook zeer sterk ontwikkeld na jaren van thaiboks en Karate. Maar het bovenlichaam gaat niet goed mee.
Ik zou graag meer gewicht aankomen en het bovenlichaam versterken.
Ik heb toegang tot een gym en ik heb ook thuis halters, een pressbench en een optrekstok.
Gegevens:
Training: 3 jaar thaiboks
1 jaar karate
1 jaar Mixfight
Gewicht: 69-70 kilo
Lengte: 1.80 meter
doelstelling: gewicht naar 75 kilogram en extra massa op het bovenlichaam.
Alvast bedankt voor alle raadgevingen
Comment