Bovenlichaam

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bovenlichaam

Hallo,

Ik ben nu al eventjes lid hier op het forum en ik lees toch al een tijdje de verschillende trainingsschemas.
    Nu ga ik deze vrijdag mijn schema voorleggen aan mijn trainer MMA en ik hoop dat hij mij ook wat raad kan geven en kan helpen met het samenstellen van mijn schema.

Mijn probleem is het volgende:
    Ik heb een zeer grote kracht in mijn benen en die zijn dus ook zeer sterk ontwikkeld na jaren van thaiboks en Karate. Maar het bovenlichaam gaat niet goed mee.
    Ik zou graag meer gewicht aankomen en het bovenlichaam versterken.
    Ik heb toegang tot een gym en ik heb ook thuis halters, een pressbench en een optrekstok.

Gegevens:
    Training: 3 jaar thaiboks
    1 jaar karate
    1 jaar Mixfight

Gewicht: 69-70 kilo
    Lengte: 1.80 meter

doelstelling: gewicht naar 75 kilogram en extra massa op het bovenlichaam.

Alvast bedankt voor alle raadgevingen

waar train je als ik dat mag weten?

Als je mma trainingen even intensief waren als de mijne kan je mits wat op je voeding te letten makkelijk 5 kg bijpakken.
    the one and only tabata overlord

Comment

Ik train bij de Mixed Martial arts club "Kansei" op dit moment.
      Ik heb ook enkele malen bij Perfect team getraind.

Comment

Dit wil ik ook heel graag! Hoop dat er iemand komt met een antwoord

Comment

vraag de gym gewoon om een workout gefocusd op ontwikkelen van je borst.

ga anders gewoon aan de gang met bankdrukken
          pek dek fly opdrukken dumbbell flys oid. succes

Comment

bedankt, het bankdrukken doe ik nu al een tijdje. Ik heb er thuis zelf 1 dus dat is handeg

Comment

ok ben zelf ook actief vechter train bij Geraerts Gym ik heb geluk dat mijn borst toch al redelijk snel ontwikkeld heb bij wout kist mix fight gedaan en daar werd me toen verteld veel borst schouder en rug trainen dus als je de mogelijkheid hebty om te trainen ga dit zeker doen pak bijv dag1 borst schouders en de triceps dag 2 rug onderrug buik biceps dag 3 benen

het is maar een voorbeeld maar kijk maar een onder de sectie trainingsschema's daar staan er meer als genoeg.

suc6

Greetzz Geert
              To grow or not to grow that's the question
              alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

Ik zou zeker ook je rug trainen, anders raakt je lichaam wat uit verhouding en het kan irritante klikjes gaan geven. Daarbij zul je dan eerder aankomen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

bovenlichaam

vooral veel met losse dumbells werken helpt het beste en bankdrukken en heel goed je rug borst verhouding in de gaten houden lijkt me handig anders gaat je voorkant teveel naarr elkaar staan rug is net zo belangrijk als borst

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X