Originally posted by Posseltje
View Post
Groei ik nog wel?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by quibus View PostJe moet niet op je behoeft zitten maar iets erboven ik vul me tekort wel eens aan met krenten ik weet niet of je dat lust maar is wel een goede energiebron.
Ps. wat mij betreft vraag je niet teveel als je er maar iets van leert
Aan krenten heb je niets, krenten zijn onvolgroeide druiven die worden verwijderd om ruimte te maken voor echte druiven. Daar komt ook de term vandaan de krenten uit de pap halen.
Beter is het om rozijnen te gebruiken, dit zijn volgroeide gedroogde druiven barstens vol met koolhydraten. De allerbeste rozijnen zijn ongezwavelde rozijnen, deze zijn te koop in het reformhuis en komen meestal uit Afganistan.Last edited by Body-Food; 07-12-2007, 05:45.
Comment
-
Originally posted by Body-Food View Postquibus jij wilt toch ook graag leren.
Aan krenten heb je niets, krenten zijn onvolgroeide duiven die worden verwijderd om ruimte te maken voor echte druiven. Daar komt ook de term vandaan de krenten uit de pap halen.
Beter is het om rozijnen te gebruiken, dit zijn volgroeide gedroogde druiven barstens vol met koolhydraten. De allerbeste rozijnen zijn ongezwavelde rozijnen, deze zijn te koop in het reformhuis en komen meestal uit Afganistan.
Oh oke thnx ik dacht dat het hetzelfde was maar dan gedroogd,
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Posthoezo helpen 2 per dag niet? zou je je argument willen onderbouwen? want met een loze uitspraak word ik niet veel wijzer. en eventueel een tip erbij
Ik kan alles onderbouwen in combinatie met een product uit mijn toko.
Je kunt er ook nog een vrijblijvend voedingsschema bij krijgen, dit schema heeft al vele sporters geholpen in de opbouw periode.
Maar als je bij mij de hardware wilt krijgen en de software ergens anders wilt gaan kopen, dan moet je daar ook je vragen maar gaan stellen.
Comment
-
Het verschil tussen rozijnen en krenten:
Rozijnen zijn gedroogde druiven. Rozijnen zijn afkomstig van verschillende variëteiten van de druif, uit o.a. Zuid-Europa, Turkije of Californië. De kleur varieert van licht geel (voor de witte druif) tot diep paarsblauw en bruin (voor de blauwe pitloze druiven) . Een heel bekende soort is de Sultana rozijn die van de gelijknamige pitloze druif wordt gemaakt. Na het plukken worden de druiven in zgn potas gedrenkt in een soda oplossing waardoor het velletje gaat scheuren en de druif makkelijker verdroogt. Hierna worden ze goed gewassen, van de steeltjes gescheiden en uiteindelijk goed gedroogd en verpakt. Door het besprenkelen van de rozijnen met plantaardige olie blijven ze mooi los van elkaar. Vaak worden rozijnen gezwaveld of met een oplossing van kaliumcarbonaat behandeld, om het uiterlijk te verfraaien en ze duurzamer te maken. Ook rozijnen hebben een hoog suikergehalte nl. 64 gr. per 100 gr.
Krenten zijn gedroogde vruchten van de wijnstok. Ze worden gemaakt van een hele klein donkerblauw druivenras Raisin de Korinthe. De krent verschilt duidelijk van de rozijn waarbij de smaak droger en zuurder is en de kleur tegen zwart aanloopt. Ze worden vooral verbouwd in Griekenland, verder in Californië en Australië. Het suikergehalte is 60%. Het drogen gaat op dezelfde wijze als de sultana rozijnen.
Er bestaan ook krenten van de krentenboom. Dit zijn kleine struikachtige bomen waaraan de krenten groeien. Deze krenten boom struiken komen veel voor in Drenthe waar de krenten na de oogst gedroogd worden en verkocht.
Voor de 16kcal per 100gr hoef je het niet te laten hoor. 60 tegen 64%. Verder zijn rozijnen wel lekkerder, het liefst witte (mijn mening he).
bron"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Body-Food View PostJij wilt heel veel weten voor je begint te kuren, met een Weightgainer
Ik kan alles onderbouwen in combinatie met een product uit mijn toko.
Je kunt er ook nog een vrijblijvend voedingsschema bij krijgen, dit schema heeft al vele sporters geholpen in de opbouw periode.
Maar als je bij mij de hardware wilt krijgen en de software ergens anders wilt gaan kopen, dan moet je daar ook je vragen maar gaan stellen.
p.s. vind wel beetje jammer als toch 30ton ofzo pj aan shakes verkoopt niet even een jongen kan helpen met zijn kuurtje. werkt niet echt bevordelijk om eventuele klanten te winnen. had overigens wel interesse, maar moet eerst altijd beetje vertrouwen hebben in iets/iemand
maargoed dan maar keer iets meer onverstand kuren zoals ze zeggen heb al wel wat tips en tricks, dus kom er denk ik wel uitLast edited by Beachboy; 07-12-2007, 09:11.
Comment
-
@ Posseltje
Ik geef gratis info en een eventuele verkoop is meegenomen.
Maar als ik het helemaal voor moet kauwen voor het begrepen wordt dan houd het een keer op. Kuren doe je met as en niet met voedings-supplementen, klinkt een beetje raar. En hoe ik aan mijn klanten kom daar hoef jij echt niet bezorgd om te zijn, ik heb een dik belegde boterham.
Die mensen die bij jou op je AGF afdeling komen, moet je daar ook eerst aan wennen? Je staat achter je handel of niet, het zijn altijd de personen die op hun pik zijn getrapt als alles niet wordt voorgekauwd. Daar ben ik dan klant onvriendelijk tegen, nee ik zal je in de watten gaan leggen.
Comment
-
je hebt je huiswerk wel goed gedaan, en nee ik voel me zeker niet op me pik getrapt als ik het niet voorgekouwd krijg, een voordeel mensen op de agf afdeling weten waar het product voor diend en zijn er bekend mee.
en boeid me ook echt drol hoe jij aan je klanten komt, mss sta je wel op hun pik? maargoed. ik had het erover dat ik een potentiele klant had kunnen zijn.
heb ook geen zin verder hier op in te gaan, je hebt niet het geduld met mensen die iets minder afweten van bepaalde dingen, en geen zin om te vertellen waarom heb gezocht maar kon niet echt een reden vinden waarom 1200kcal aan shake niet goed voor je is. zijn gelukkig echter wel mensen die de moeite nemen om beginnelingen een zetje in de juiste richting te geven.
Comment
-
@ Posseltje
Kun je mij vertellen uit welke twee rassen de Jonagold is samengesteld, of een Elstar? Heel veel mensen weten niet hoe je een mango moet eten en waar een ananas voor dient. Dus niet iedereen is bekend met de producten.
Je zou het niet prettig vinden als ik op je pik zou staan, dan blijft er nog minder over, dan dat het al is.
Als jij het geduld op kan brengen met je pink, dan wat ik aan geduld heb in mijn hele lijf dan heb je recht van spreken.
De discussie gaat over 2 glazen weightgainer en niet over 1200 Kcal.
2 glazen weightgainer kunnen nooit en te nimmer 1200 Kcal bevatten.
Je moet wel bij de les blijven en niet van de hak op de tak springen.
100 gram eiwitten bevat 1700 Kjoules = 425 Kcal
100 gram koolhydraten bevat 1700 Kjoules = 425 Kcal
100 gram vet bevat 3800 Kjoules = 950 Kcal
Aangezien een goede weightgainer hoofdzakelijk bestaat uit complexe koolhydraten met een whey-eiwit en weinig vet kom je niet aan de genoemde Kcal van 600 Kcal per glas.
De gouden regel is om ± 35 gram per keer in te nemen, dat levert dan
± 150 Kcal per glas exclusief de melk. Meer innemen in één keer heeft geen zin, het lichaam moet de tijd krijgen om de koolhydraten en het eiwit te verwerken. (deze gegevens zijn alleen bruikbaar bij onze weightgainer 22)
Ik heb je nu geen zetje gegeven maar een behoorlijke duw!
Comment
-
Body food dit vind ik een raar antwoord
Originally posted by Body-Food View Post2 weightgainers per dag helpt niet, zonde van je geld.
Dit is wat hij vraagt
dan ga ik voor 2 weightgane shakes per dag zit ik op 3k kcal, ruim 1k van shakes lol... maar goed zaterdag halen maandag beginnen met kuren.
betreft innamen tijden iemand tips? en smaak?
sochtends savonds.
sochtends eind van de middag
sochtends na avond eten
sochtends na middageten?
Volgens mij kun je best s'ochtens en eind van de middag of iets anders
een shake nemen hoor. Hij zegt toch niet dat hij ze achter elkaar naar binnen gooit!!!
Maarja posseltje er zijn anders genoeg andere merken waarbij je wel 2 shakes per dag kunt nemen. xxl-nutr... en dan nog wat HA HALast edited by tiesse75; 08-12-2007, 00:09.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment