Goede Gym in Rotterdam gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede Gym in Rotterdam gezocht

Hoi,

ik ben op zoek naar een goede Gym in Rotterdam. Wie heeft een aanrader ? Cursussen, sauna, etc boeit me helemaal niet, en ik hoef ook niet hypermoderne gereedschappen of iets dergelijks. Gewoon lekker treinen zonder dat je iemand lastig valt of begint eigenwijs te doen.

Alvast bedankt...

Groeten

Ik train bij fitness first, deze was het dichtst bij me in de buurt. Op zich wel een mooi gebeuren, er zijn genoeg vrije gewichten om wat te doen, maar als je op de verkeerde tijd komt is het beneden (bij de vrije gewichten) ontzettend druk. Het is ook een duur lidmaatschap, dus dat moet je voor jezelf uitmaken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by StrictlyCore View Post
      Hoi,

ik ben op zoek naar een goede Gym in Rotterdam. Wie heeft een aanrader ? Cursussen, sauna, etc boeit me helemaal niet, en ik hoef ook niet hypermoderne gereedschappen of iets dergelijks. Gewoon lekker treinen zonder dat je iemand lastig valt of begint eigenwijs te doen.

Alvast bedankt...

Groeten

Hier heb ik enkele jaren getraind: Life Line Fitness Aerobic Life Line is 2000 m2 sportplezier in het hart van Rotterdam. Life Line voor fitness, sport, bodybuilding, aerobics, life line, lifeline, lifelinefitness, taebo, aerobics, bbbb, rotterdam, center, cardio, powerpump, cardiofit

De benedenverdieping is een beetje soft maar de eerste verdieping was echt goed. Redelijk zware dumbells, meerdere bankdrukbanken en best wat brede gasten die daar rondlopen. Bovendien was dit een van de goedkoopste in Rotterdam, ik betaalde €32,- per maand voor een onbeperkt maandabbo.
      Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ze zitten ten oosten van het station.

Als dit te ver voor je is dan weet ik er nog een aan de middelandsstraat. :-)

Groeten,

Jaap
      powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Ik train en ben erg tevreden over sportschool rivium in Capelle aan den yssel! (randje Rotterdam) Het is een prettige en goede sportschool met voldoende mogelijkheden voor de krachtsporter. Uiterst tevreden ben ik dus en ik voel mij vooral er erg op mijn gemak! Ik vind het een aanrader duzz!

Succes verders!
        Hijs fijn!

Comment

Misschien een beetje een off topic vraag, maar je woont dus in Rotterdam, ooit al gehoort van Rotterdam Terror Corps (RTC) met hun nieuwe schijf,
          pong pong pong! (haha wat een onozele naam xD)

Comment

Zelf train ik bij bodies in charlois als ik in t weekend in rotterdam ben....zelf zoek ik ook een betere (meer hardcore) gym in rotterdam...door de weeks train ik in den haag bij Knetemann dus zou ik ook zo'n gym willen vinden in rotterdam.

Comment

Train zelf bij david lloyd. Dicht in de buurt en meerdere vestigingen.

Wel aan de prijs (maar krijg zelf veel korting van mijn werkgever), en wel de luxe van sauna's etc. Ook omdat dit een wat commercielere club is vaak druk, bij de apparaten en vrije gewichten.

Ben er zelf tevreden over, maar vooral door het bedrag per maand .

Ik heb wel goede verhalen gehoord over de middelandstraat. Ben daar een paar x wezen trainen en beviel prima!
              Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X