's ochtens trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 's ochtens trainen

Ik werk in shiften, de ene week de vroege (6u00 tot 14u00) en de andere week de late (14u00 tot 22u00).

Nu als ik met de late shift sta train ik van 11u00 tot 12u30.

Het probleem is dat wanneer ik 's ochtens train, mijn spieren 's avonds of de dag erna niet stijf worden :s

Heeft iemand hier een verklaring voor?? en groeien mijn spieren dan wel?

Grtz

zou er mee te maken kunnen hebben omdat je dan al je energie nog hebt omdat je nog niet gewerkt hebt, na een dag werken ben je toch wel een beetje vermoeid, je spieren dus ook.

Comment

Vreemd verhaal..ik werk ook in verschillende shifts en train dan weer s'morgens en dan weer s'avonds. Ik heb dat probleem wat jij hebt helemaal niet.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Zou er mee te maken kunnen hebben dat je na een dag werken sowieso al wat meer vermoeid bent, en daardoor je spieren sneller stijf worden.

Als je voor je werk traint heb je meer energie lijkt me, en daardoor zullen je spieren minder snel stijf worden. Maar groeien zullen ze wel, ook als je voor je werk traint.

Train zelf altijd voor dat ik na me werk ga in de ochtend. eerst ff eten en dan lekker trainen, bevalt mij stukken beter dan na me werk.

Comment

Hij zegt juist dat zijn spieren niet stijf worden.

@huhh
          Dat wil niet bijster veel zeggen, ook zonder stijfheid of spierpijn groei je. Spierpijn is geen graadmeter voor groei, maar wel lekker. Verder heb ik geen idee waarom ze 's avonds wel stijf worden en 's ochtends niet. Ik zou zeggen omdat je 's avonds minder hersteltijd hebt voor je spieren, maar ik heb niets dat dit onderbouwt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik werk in 5 ploegendienst en train sochtend of smiddags of savonds maar ik heb altijd(met uitzonderingen) spierpijn.

Comment

Ik train ook op vereschillende tijden maar ik voel tijdens de training al dat ik dan dezelfde dag nog wat ga merken van wat ik getraint heb.vooral laat in de middag als ik in de ochtend getraint heb.

Comment

Je spieren worden niet stijf? Moet dat dan? Snap niet echt wat je bedoeld.
                getting back in shape...

Comment

Ik heb een spier die iedere ochtend weer stijf wordt

Beetje flauw ik weet het

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
                    Je spieren worden niet stijf? Moet dat dan? Snap niet echt wat je bedoeld.

Wel.. als ik bvb gisteren men rug getraind heb, is die vandaag normaal stijf.. je weet wel.. stijf, alsin beetje "pijn" erin als je ze rekt...

maar als ik 's ochtens train voel ik er de dag erna ofzo helemaal niets van..

anyway.. ik ben altijd van mening geweest dat als je spier de dag erna stijf is dat je goed getraind hebt... toch?
                    Last edited by huhh; 19-12-2007, 15:12.

Comment

Originally posted by quibus View Post

Beetje flauw ik weet het
                      Te meer omdat dat nou net géén spier is
                      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Originally posted by quibus View Post

Beetje flauw ik weet het
                        Volgens mij is dat bij jou meer een rigor mortis.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Idd...flauw ja
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X