Klein vraagje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klein vraagje

Hey allemaal,

Ik ben 19 jaar, 2m lang 95kg

Ik heb 12 keer basketball training per week. Deze trainingen variëren elke keer veel van inhoud, maar ik heb zelf het gevoel dat ik er niet echt vooruit op ga qua body volume / spier massa.

Hiernaast wil ik dus eigenlijk met een teamgenoot gaan fitnissen, dit om de algemene prestatie en stabiliteit van de beweging(en) te verbeteren. Helaas heb ik nergens informatie kunnen vinden over fitness voor topsporters (bal sport) op dit forum.

Zijn er wellicht meerdere topsporters onder jullie die ook aan kracht fitness doen? En heb jij wellicht bruikbare informatie voor mij? Want ik zoek mijzelf een ongeluk.

(note: ik kan max 2 keer per week fitnissen).

m.v.g.

Co0ps

Je doet al erg veel aan beweging. Als je dan ook nog eens zwaar gaat trainen dan heb je al helemaal geen rust meer. Je lichaam heeft rust nodig om te groeien en herstellen.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Je doet al erg veel aan beweging. Als je dan ook nog eens zwaar gaat trainen dan heb je al helemaal geen rust meer. Je lichaam heeft rust nodig om te groeien en herstellen.
      Lichaams rust / herstel periode is inderdaad belangrijk. Daarom vroeg ik mij af of er gecombineerde mogelijkheden zijn tussen topsport en fitness.

Als ik tijdens de wedstrijden kerels van 2m10 en '2 meter breed' moet verdedigen dan wil dat wel eens moeilijk zijn omdat ik nogal slank ben.

Ik realiseer mij dat ik vergeleken met hun erg jong ben en dat mijn lichaam wel zal meegroeien met de tijd alleen ben ik bang dat de club niet wil wachten totdat ik volgroeid ben en ondertussen andere spelers zal aantrekken.

Ik wil dus niet stil staan maar vooruit denken.

mvg

Co0ps

Comment

Je kunt je lichaam niet "dwingen" te groeien. Niks maar dan ook niks (behalve AS) kan daar voor zorgen. En zelfs al gebruik je wel dan zul je nog steeds moeten rusten om te groeien. Jij traint gewoon teveel.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Je kunt je lichaam niet "dwingen" te groeien. Niks maar dan ook niks (behalve AS) kan daar voor zorgen. En zelfs al gebruik je wel dan zul je nog steeds moeten rusten om te groeien. Jij traint gewoon teveel.
          tsja, stimulerende middelen of ook maar iets in die richting zijn verboden voor mij

Bedankt voor je snelle reacties 'de sterkste ophaler'.
          Denk dat je ook wel gelijk hebt, hence dat ik daarom ook er niets over kon vinden.

m.v.g.

Co0ps

Comment

Als je nou eerst even de regel leest en je even voorstel net als de rest komen er denk ik wat meer reactie's.

Bij deze gesloten
            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X