Bij je vriendin of ergens anders eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij je vriendin of ergens anders eten

Sinds kort heb ik weer een vriendin en blijf daar ook af en toe slapen, ontbijten of eet mee met het avondeten. Het probleem is eigenlijk dat ik me dan niet aan mijn voedingsschema kan houden.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben en hoe lossen jullie dit op? Als mijn vriendin bij mij is dan eet ik s'ochtends gewoon een shake. Maar om nu zelf aan te komen met een shake vind ik ook weer overdreven. Hetzelfde geld met kwark enz.

Ik heb haar al wel zo ver gekregen dat ik s'morgens volkoren brood krijg, maargoed vind het ook dom om daar in te overdrijven. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening hierover.

Ik zorgde gewoon dat daar een pot met whey/pro80 stond en een tros bananen, paar blikjes tonijn, paar pakken kwark in de koelkast etc., ze wil toch dat je er goed uitziet nou dan heb je goed eten nodig.
    Dat begrijpt ze toch wel, ik vind dat niet overdreven het enige toen was dat me schoonouders wel apart stonden te kijken(ze woonde toen net als ik thuis) maar als ze op zichzelf woont is er toch helemaal geen probleem.

Inmiddels ben ik getrouwd en wonen we samen dus nu is er helemaal geen probleem meer succes iig,

Comment

zou gewoon lekker je eigen dingen meenemen.. wel van te voren bespreken daar uiteraard, anders oogt het misschien respectloos. zoveel mogelijk je schema proberen aan te houden.

Comment

Vind het niet overdreven hoor, als je je eigen spullen meeneemt heeft ze nergens last van, je bent er gewoon gezellig voor en met haar. Ze kan lekker eten wat zij wil, hetzelfde geldt voor jou. Als je het haar uitlegt snapt ze het echt wel.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik neem altijd eten mee.. Ik durf te zeggen dat ik nooit een maaltijd mis/vervang altijd mijn schema eet 24/7. Alleen op zaterdag eet ik 1 junk maaltijd en kerst eet ik niet volgens schema.

Comment

op dat vlak is er nog wel een fundamenteel verschil tussen mensen die gewoon spieren willen kweken/een mooi figuur hebben en mensen die het echt voor competitie doen

Comment

Ja ik weet precies wat je bedoeld. Mijn vriendin heeft lak aan bodybuilding en schoon eten dus ik moet alles zelf regelen. Ik zorg gewoon dat ik een goed dieet volg en dan kan zij daarnaast alles pakken wat zij wil. Ik eet s'avonds wel gewoon met haar mee maar dan kook ik voor mezelf wel magerder dan voor haar. Wel een geluk dat ik de kok in huis ben.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Mijn vriendin woont nog bij haar ouders, dus het is altijd wel wat vervelend in de ochtend en 's avonds Gisteren nog maar pas gezondigd door frieten te gaan halen, verdomme...

Comment

Originally posted by Snyder View Post
                  Mijn vriendin woont nog bij haar ouders, dus het is altijd wel wat vervelend in de ochtend en 's avonds Gisteren nog maar pas gezondigd door frieten te gaan halen, verdomme...
                  je mag heus wel is patat eten

Comment

nu ik eraan denk, 95% van mijn cheat meals gebeuren als mn vriendin er is...
                    the one and only tabata overlord

Comment

vrouwen vinden dieeten helemaal niet leuk

Comment

Inderdaad, maar ze lopen wel constant te zeuren over hoe ze zichzelf te dik vinden en maar door blijven snoepen.

Laatst nog bij een vriendin geweest. Nam een rugzak mee met daarin blikjes tonijn en kwark, shakebeker waar alleen nog water bij hoefde. Brood en het juiste beleg hebben ze daar ook. Qua avondmaal vind ik het niet erg om 1x te zondigen. Geeft je lichaam ook weer een nieuwe impuls, want elke dag soort gelijk eten wend het op den duur ook aan en schiet het niet meer op. Maar dan neem ik bijvoorbeeld maar 1 bord en een beetje ipv 2-3 borden zoals ik normaal zou doen.

Mooie is dat ze zelf ook aan sport doet dus stonden niet vreemd op te kijken. Alleen haar irritante zusje, mijn ex *kuch*, zat zoals gewoonlijk te zeiken hoe het dom en nutteloos is al dat precies eten en doen. Maar ja zij is zo wereldvreemd en intellectloos dat me dat soort uitspraken niet meer verbazen

Maar als je spul mee neemt en de ouders vinden het vreemd. Start dan een dialoog en leg uit wat en waarom. Krijgen ze meer inzicht/begrip en wellicht houden ze er rekening mee als je de volgende keer komt.

Comment

Ik zeg altijd dat iedereen zijn hobby heeft en dat dit nodig is voor mijn hobby.

Comment

Ik ga op vakantie en neem mee...

5kg whey
                            1 tas vol met tonijn
                            brinta
                            magere kwark

Rest halen we daar wel

Comment

Ah neem gewoon een rugzak vol eten mee, en als de slet er wat van zegt geef je ze gewoon een paar klappen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X