Zakken whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zakken whey

Ik heb een grote zak met 4 kilo whey. Kan ik hier gewoon een kilo uit halen en de rest in de zak laten zitten en dan dichtplakken met plakband ofzo?

Ik heb namelijk niet voldoende potten om daar alle whey in te stoppen.

Probeer een tupperware bak!
    Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Ik heb ook zakken van 4kg!! Plak ze ook gewoon dicht neem aan dat dat geen probleem moet zijn!! Hoop ik althans!

grtz.
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

waar halen jullie zakken???
        een dag niet getraind is een dag niet geleefd

Comment

Bij Mr. Bodyfood... Ik denk dat gais_der_germain ze ook daar vandaar heeft!

grtz.
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Zodra er vocht bij kan komen is de kwaliteit verpest! Je kunt ze het beste in grote lege mayonaise tonnetjes bewaren. Misschien dat je bij een patatzaak een grote lege emmer mee kunt krijgen
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Heb mijn zak van mr bodyfood ook gewoon dichtgemaakt - met wasknijpers. Gebeurt niks mee. Uiteraard wel geen al te groot gat maken en droog bewaren, puntje dichtrollen, wasknijpers erop en nergens last van.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Droog en koel bewaren en het komt allemaal goed
                Who's the Chef

Comment

Thanks, gooi ik mijn potje mooi vol en doe ik hem dicht met wasknijpers .

Wilde de whey eigenlijk al een keer proberen maar zal toch maar even wachten tot mijn huidige pot op is. En de whey is idd van bodyfood.

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
                    Ik heb een grote zak met 4 kilo whey. Kan ik hier gewoon een kilo uit halen en de rest in de zak laten zitten en dan dichtplakken met plakband ofzo?

Ik heb namelijk niet voldoende potten om daar alle whey in te stoppen.
                    Als je weer besteld, even vermelden dat je er een emmer met een deksel bij wilt hebben. Voor weinig kunnen wij die erbij leveren. Laat je ook nog even horen omtrent de smaak in verband met onze deal.

Mister BodyFood

Comment

Hmm als ik dat had geweten had ik dat wel gedaan.

Maar zoals ik al eerder melde laat ik weten wat ik van de whey vind zodra ik hem heb geprobeerd. Zal waarschijnlijk over een kleine maand zijn.

Ik wilde alleen alvast weten hoe ik die whey fansoenlijk kwijt kon . Misschien dat ik nog een keertje wat bij je bestel, kan ik er meteen een emmertje bij doen.

Comment

Hmm als ik dat had geweten had ik dat wel gedaan.

Maar zoals ik al eerder melde laat ik weten wat ik van de whey vind zodra ik hem heb geprobeerd. Zal waarschijnlijk over een kleine maand zijn.

Ik wilde alleen alvast weten hoe ik die whey fansoenlijk kwijt kon . Misschien dat ik nog een keertje wat bij je bestel, kan ik er meteen een emmertje bij doen.
                        Je maakt wel de verpakking open, maar je gaat hem pas over een maand proberen. Zo kun je geen goede beoordeling geven, omtrent de smaak.
                        Als je het niet goed opslaat, dan gaat de kwaliteit achteruit. De beste opslag is een afsluitbare emmer. Ik zal op mijn site vermelden dat deze verpakking in combinatie met een bestelling ook besteld kan worden.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                          Je maakt wel de verpakking open, maar je gaat hem pas over een maand proberen. Zo kun je geen goede beoordeling geven, omtrent de smaak.
                          Als je het niet goed opslaat, dan gaat de kwaliteit achteruit. De beste opslag is een afsluitbare emmer. Ik zal op mijn site vermelden dat deze verpakking in combinatie met een bestelling ook besteld kan worden.
                          Juist..zoals ik al zei..in grote mayonaise emmers met deksel kun je ze goed bewaren. Een goede reden voor een BB om de snackbar op te zoeken voor de verandering
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                            Ik heb hem nog niet open gemaakt. Zag die zak alleen liggen en d8, hoe ga ik dat oplossen....vandaar de vraag hier op het forum . De whey zit dus nog netjes ingepakt .

Comment

Ik heb hem nog niet open gemaakt. Zag die zak alleen liggen en d8, hoe ga ik dat oplossen....vandaar de vraag hier op het forum . De whey zit dus nog netjes ingepakt .
                              Ik heb niks gezegd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X