fabeltje of niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fabeltje of niet

Ik hoor soms van mensen dat als je bodybuilding doet dat je penis dan kleiner wordt of minder groeit.

Graag wat meer info over deze stelling

Als alles goed gaat dan misschien in verhouding tot de rest van je lichaam wel ja
    Becoming a human juggernaut!!!

Comment

no way
      Merk er niets van. Hij is er nog altijd en even groot

Misschien als je begint met AS dan ???
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Dan krimpen je testes, niet je penis. Dit is overigens ook weer terug te draaien door hcg gebruik tijdens of na de kuur.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Heineken View Post
          Als alles goed gaat dan misschien in verhouding tot de rest van je lichaam wel ja

Comment

Dan kunnen velen beter stoppen met bodybuilding en een kleine ecto blijven als hun lichaam in verhouding moet staan tot hun penis

Maar serieus. Je testicles krimpen alleen bij gebruik van o.a. Steroiden. En dat doen we voor het gemak niet tenzij je aan competities mee gaat doen.

Comment

Hier ben ik het volledig mee eens.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Enkel als je aan het spul raakt kerel.Voor de rest hoef je je geen zorgen te maken.

grtz
                getting back in shape...

Comment

Als je gewoon naturel traint hoef je nergens bang voor te zijn. Dus als je penis nu kleiner word, betekend het alleen maar dat JIJ groter word... Dus ik hoop voor je dat ie gaat krimpen
                  Train With The Will To Die

Comment

Originally posted by Da_Stone View Post
                    Ik hoor soms van mensen dat als je bodybuilding doet dat je penis dan kleiner wordt of minder groeit.

Graag wat meer info over deze stelling
                    Yep klopt als een bus. Bij elke 4,3 kilo spiermassa die je wint, verlies je 1cm penis. Ik ben in de afgelopen jaren zo'n 22 kg gegroeid. Reken uit mijn verlies

Comment

Je lichaam wordt groter en je vriendje groeit niet mee dat is het hele probleem.. De verhouding veranderd dus.

Krimpen is een fabeltje net als dat Bodybuilders een kleintje hebben...

Verzonnen door jaloerse mannetjes die zelf geen spieren hebben..

René
                      René
                      XXL Nutrition
                      www.xxlnutrition.nl

Comment

Nee het is waar, Jay Culter heeft nu naar verluid een vagina

Comment

Bedankt voor deze antwoorden

Ik vond het zelf ook nogal een raar idee.

Ik train puur naturel, al die middeltjes hoeven niet voor me, ik kan dus op men 2 oren slapen

Comment

Ik ben benieuwd hoe je op beide oren tegelijk kunt slapen. Maar je hoeft je inderdaad nergens zorgen over te maken.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je gaat trainen word de verhouding anders, je kan eerst wel een ventje van 60 kg zijn met 20cm (als voorbeeld) en daarna een kerel van 100 kg met 20cm lijkt het in ene heel anders.. Als je 100 kg vet bent dan verdwijnt wel je piemel in je vet maar als je droog genoeg blijft en je afstand van je buikspieren tot je ...... meet blijft het naar eigen bevindingen hetzelfde...
                              meet maar...
                              probeer maar...

succes met trainen allemaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X