Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als je gewoon naturel traint hoef je nergens bang voor te zijn. Dus als je penis nu kleiner word, betekend het alleen maar dat JIJ groter word... Dus ik hoop voor je dat ie gaat krimpen
Ik hoor soms van mensen dat als je bodybuilding doet dat je penis dan kleiner wordt of minder groeit.
Graag wat meer info over deze stelling
Yep klopt als een bus. Bij elke 4,3 kilo spiermassa die je wint, verlies je 1cm penis. Ik ben in de afgelopen jaren zo'n 22 kg gegroeid. Reken uit mijn verlies
Als je gaat trainen word de verhouding anders, je kan eerst wel een ventje van 60 kg zijn met 20cm (als voorbeeld) en daarna een kerel van 100 kg met 20cm lijkt het in ene heel anders.. Als je 100 kg vet bent dan verdwijnt wel je piemel in je vet maar als je droog genoeg blijft en je afstand van je buikspieren tot je ...... meet blijft het naar eigen bevindingen hetzelfde...
meet maar...
probeer maar...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment