Humanobol.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Humanobol.

Kan iemand mij iets vertellen over Humanobol, wil het namelijk proberen maar heb mijn twijfels of het wel echt werkt? Peace
    Last edited by GeneralIx; 29-01-2008, 23:44.

Heb even je lettertype aangepast. Op dit forum kan iedereen lezen, en een schreeuwerig lettertype staat niet garant voor meer of betere reacties, wel voor geïrriteerde mensen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

René
      René
      XXL Nutrition
      www.xxlnutrition.nl

Comment

Kutproduct van Revolutions, bekijk de ingredienten maar eens. Je besteedt je geld beter aan een goede proteine, wat creatine en losse BCAA.

Grtz

Comment

Is dat weer zo'n product waar de fabrikant de naam expres laat lijken op dianabol? Alsof het daardoor beter gaat werken...
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Voor na een kuur is het in ieder geval super. Al van meerdere mensen gehoord. Of je er los ook iets aan hebt is een ander verhaal. Je kan beter humamabol nemen dan insu en endo stim etc, dat is een ding wat zeker is

Comment

Of humanabol je hebt aan massieve spiergroei kan ik niet zeggen. Wel weet ik dat het vooral bij mensen boven zeg de 35 het libido merkbaar verhoogd.

Ook bij sporters met een verlaagd libido na een AAS cycle helpt het goed om het libido weer op te krikken.

In die context bekeken is het geen slecht supplement, om deze reden hebben wij het dan ook in het assortiment.

René
              René
              XXL Nutrition
              www.xxlnutrition.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X