Trillen ..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trillen ..

Soms als ik aan het fitnessen ben .. en ik maak wat herhalingen ga ik trillen ..
    niet mn complete lichaam maar de spieren die ik train .. zeer irritand en net alsof ik het verschrikkelijk zwaar heb .. iemand enig idee wat de oorzaak is en hoe ik dit kan controleren?

Groet. Mike

Heb het zelf ook wel eens. Vind het juist leuk. Is volgens mij niets anders dan spiermoeheid en is daarom ook niet te controleren. Voor zover ik weet dan. Wellicht kan iemand anders meer licht op de zaak schijnen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het schijnt zo te zijn dat dat een directe reactie van het centrale zenuwcentrum is op de groeiprikkel!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

heb het vaak met legextension....maar groeien doen ze niet zo hard die benen dus vraag t me af....

Comment

vaak is het ook de ontlading van je spieren na de krachttraining. Strekken en cool down na de training kunnen dit nog wel eens verhelpen.

Zelf vind ik het een lekker gevoel na de training als mijn spieren trillen. Heb het helaas niet altijd. Meestal heb ik het als ik begin met een nieuw trainingsschema.

Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Het lijkt voor andere net aslof je het gewocht niet hebben kan
            Maar ik heb dit ook vaak als ik net begonnen ben dus uitputting kan het dan niet zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X