Je lichaam vormen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je lichaam vormen?

Soms zie je mannen die echt goed ontwikkelde schouders hebben en dan weer een borst die niet echt wil .. of niet mooi breed is .. of een mooie borst maar de buik die niet echt mooi wil vormen ..

Nu is mijn vraag .. heb je hier invloed op? Kun je je borst breder maken .. kun je je buik mooier vormen? Met buik bedoel ik dus bijvoorbeeld: Een buik die geen mooie 6pack heeft ..

Mike.

Je hebt erfelijke en niet erfelijke eigenschappen. Een erfelijk eigenschap is bijvoorbeeld de lengte van je spier wat meteen een limiet op de dikte van de spier plaatst. Zo is het inderdaad mogelijk dat sommige spiergroepen sneller en beter ontwikkelen dan anderen. Maar als je hard werkt en je aandacht goed verdeeld over de spiergroepen en ze evenredig laat groeien is er geen probleem.

Wat je jammerlijk genoeg ziet is dat mensen een handjevol spiergroepen uitbundig trainen zodat ze enorm ontwikkeld zijn terwijl ze andere groepen verwaarlozen. Als ze nu de potentieel "betere" groepen wat minder zouden trainen en de "slechtere" groepen wat meer zouden ze er nog steeds erg goed en symmetrisch uit kunnen zien.

Als bodybuilder ben je de beeldhouwer van je eigen lichaam zoals Arnold dat zei.

Comment

Grotendeels is genetisch bepaald ben ik bang.
      Je kan als iets achter loopt er extra aandacht aan geven voor de rest niet echt.
      Who's the Chef

Comment

Je moet eigenlijk gewoon proberen alles uit je lichaam te halen wat er in zit. Als er niks meer in zit houd het gewoon op.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X