Naturel en niet naturel ..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naturel en niet naturel ..

Als we het hebben over naturel begrijp ik dat er geen anabolen bij horen .. maar naturel is dat dan ook zonder whey enzo? Ik ben zelf namelijk niet mager en niet dik .. Nu wil ik wel graag groeien maar wat zijn dan echt de duidelijke verschillen? Met en zonder whey .. ik begrijp dat ik met whey aankom maar maakt het je ook groter? Je begrijpt natuurlijk wel dat ik nog behoorlijk vers ben op het gebied van fitness dus mischien voor somige een domme vraag maar voor mij een weetje

Er zit ook een zoekfunctie op dit forum, gebruik dan ook aub!

Maar natural wil zeggen dat je geen doping gebruikt, oftewel nooit gebruik heb gemaakt van anabolen, of whatever. Het komt wel regelmatig voor dat iemand zichzelf een natural bodybuilder noemt maar een aantal jaar geleden toch uit het potje heeft gesnoept. Deze mannen zijn naar mijn mening 'niet naturel'.

Whey valt zeker niet tot doping, het is gewoon een voedingssupplement wat veel sporters gebruiken. Je komt er niet echt door aan maar het zijn eiwitten die snel opgenomen worden. Dit is gunstig voor spierherstel/spiergroei, vandaar uitermate geschikt om direct na de training te nemen.

Comment

Natural: eiwitten, aminozuren, vitamine's, dat soort meuk. Pro hormonen kunnen ook overigens. Precursors geloof ik niet, maar dat zou ik niet met zekerheid durven stellen.
      Niet natural: het gebruik van ook steroïden.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

als je suplimenten gebruik maar geen anabolen praat je over naturel

Comment

Naturals kunnen ook gewoon whey gebruiken omdat het gewoon onder voeding valt. Het levert gewoon zeer goede eiwitten. Whey is gewoon een gezuiverd onderdeel van melk.
          Wat naturals niet mogen gebruiken zijn anabole steroiden. Doen ze dat wel, dan zijn ze hun naturel status kwijt.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Bedankt voor deze uitleg ..

Ps: zoekfunctie heb ik gedaan .. maar kom steeds op net iets anders uit.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Naturals kunnen ook gewoon whey gebruiken omdat het gewoon onder voeding valt. Het levert gewoon zeer goede eiwitten. Whey is gewoon een gezuiverd onderdeel van melk.
              Wat naturals niet mogen gebruiken zijn anabole steroiden. Doen ze dat wel, dan zijn ze hun naturel status kwijt.
              Whey is afkomstig van kaas.
              Iedereen kan het gebruiken zowel naturals, alsmede sporters die eiwitbesparende producten tot zich nemen.

Comment

Whey is idd een bijproduct als men van melk kazen maakt. Vroeger werd de whey weggeflikkert, maar nu zijn we er achter gekomen dat het een heel goed voedingsmiddel blijkt te zijn.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Whey proteïne

Bij het maken van kaas blijft een vrij waterige stof achter: de whey (of Wei). Aanvankelijk werd dit tot veevoeder verwerkt, aangezien men de waarde van deze stof voor menselijk gebruik nog niet inzag.
                  Later onderzoek wees uit dat whey-proteïne een iets hogere waarde heeft dan caseïne en dat bovendien veel minder allergische reacties optraden. Met andere woorden: de vooral bij kinderen voorkomende 'koemelk allergie' kon wel veroorzaakt worden door caseïne maar niet door whey-proteïne. Bovendien bleek de stof makkelijker oplosbaar en bevatte veel minder of geen melksuiker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X