Meewerken aan een tv programma?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meewerken aan een tv programma?

Beste Bodybuilders en krachtpatsers!

NCRV is bezig met de voorbereidingen voor een nieuw ludiek kinderprogramma, "Rootz" genaamd. In dit leuke programma (uitgezonden op Z@pp) moeten 2 families tegen elkaar strijden middels verschillende leuke en uiteenlopende opdrachten. De hele familie doet mee, opa, oma, achternicht, stiefbroer etc.

Voor 1 van de opdrachten zijn we op zoek naar grote sterke mannen of bodybuilders die het leuk zouden vinden om hun getrainde lichaam te laten zien op de nederlandse televisie. Kortom: ik ben op zoek naar JOU!

Lijkt dit je leuk, en heb je een gaatje in je drukke trainingsschema op 21 februari, mail mij dan zo snel mogelijk!

Vriendelijke groet,

Moise Emonts
    Producer NCRV
    Rootz
    035 - 671 94 20
    [email protected]
    Last edited by rootz; 05-02-2008, 15:24.

Wat schuift het??
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

een topic is wel genoeg hoor, ps ik zou wat meer info geven anders denk ik niet dat je reacties krijgt.

Comment

Vond 1 topic ook wel zat, heb de andere voor je weggegooid. Denk overigens ook wel dat je meer info zult moeten geven voor reacties.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Jee..en wat moeten die sterke mannen daar dan doen? Met hun ontbloot lichaam een b'tje schaapachtig de lens inkijken of zo? Vertel eerst maar eens wat het nou allemaal inhoud.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

De meeste schapen hebben een lekkere vacht in de winter periode. Dus denk niet dat er veel met definitie rond zullen lopen. It's the season to bulk

Comment

de meest actieve leden hier zijn nog beginners. De wat gevorderden zijn hier iets minder actief. En wat de beginners betreft, die zijn voornamelijk aan het bulken en zitten zoals Falstyr het zo mooi stelt nog stevig in hun "vacht"
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X