Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vraag me af hoe je de lijne die van je buik naar je kruis lopen het beste kan trainen .. hoe krijg je die het duidelijkst te zien? Ik heb het dan over de zogenaamde v vorm, ik hoop dat jullie begrijpen waar ik het over heb..
Ik heb echt geen idee. Ik denk dat je bedoelt je schuine buikspier. Hiervoor moet kun je eventueel wat isolatie doen (rotary torso) en je zult zoiezo een laag vetpercentage moeten hebben. Heb geen idee of dit is wat je bedoelt.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Een erg laag vetpercentage is vereiste nr 1. daarnaast moet je veel kernbewegingen doen zoals de "woodchopper", zijwaarts heffen, cable crunche, legraises en medicineball oefeningen. Er zijn zeer veel oefeningen voor, maar je moet begrijpen dat je vetpercentage verlagen vereiste nr 1 is en altijd zal blijven!
Ja volgens mij hebben we het over het zelfde, ik ben gelukkig enorm droog dus dat scheeld .. bedankt voor deze tips .. als er nog meer oefeningen zijn voor deze spier hoor ik ze graag. Nog even x dan voor de duidelijkheid ik heb het over de rand die je soms mooi kan zien hij loopt net boven je heupen langs ..
Ja volgens mij hebben we het over het zelfde, ik ben gelukkig enorm droog dus dat scheeld .. bedankt voor deze tips .. als er nog meer oefeningen zijn voor deze spier hoor ik ze graag. Nog even x dan voor de duidelijkheid ik heb het over de rand die je soms mooi kan zien hij loopt net boven je heupen langs ..
Klinkt als je obliques ja. Je kunt ook zijwaarts crunchen, ter aanvulling van de sterkste ophaler.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment