Hot or Not

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Afschuwelijk

Comment

hahahah

ik lach me kapot om die synthol boys.

dit is gewoon het kapot maken van je lichaam

Comment

Die gast is te dom...

There is not a bodybuilder in the world that doesn't have side effect either from steroids or even supplements...

Yah right. Wat is het ergste dat je van sups kan krijgen. Niet zulke opgeblazen armen die ontploffen :P

Comment

Ontploffende biceps klinkt wel hot anders

Comment

Het ergste dat je van supplementen gaat doen? Ruften hooguit. Tja en geil worden van tribulus hahaha.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

ok, en nu ik het filmpje heb gezien heb ik nog minder meelij dan ik al had; geen Ongelofelijk dat mensen zover gaan!
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Synthol heeft naar mijn mening helemaal nix met onze sport temaken.
                Valt onder verminking in mijn worden boek.
                Who's the Chef

Comment

Die kerel is zelf in de bak gevlogen btw...

Comment

Herhaaldelijk zelfs geloof ik.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat is natuurlijk niet zo gek...

Als je zo maf in je kop bent om jezelf op die manier te verminken, zit er iets niet goed in je hersenpan.

Comment

Hij was behalve gebruiker ook dealer en hij hokte met een verslaafde crack hoer die schuldig werd bevonden aan moord...ja ik denk dat ie wel aardig wat risico liep om de bak in te draaien.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

klinkt een beetje als soort zoekt soort..ach ja, die mensen moeten der ook zijn zullen we maar zeggen
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Kinky hoor!
                            Dat mensen zich insmeren met olie is tot daar aan toe! Maar jezelf volspuiten met olie, dat gaat me toch iets te ver

Comment

Wat een debiel!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Hij was behalve gebruiker ook dealer en hij hokte met een verslaafde crack hoer die schuldig werd bevonden aan moord...ja ik denk dat ie wel aardig wat risico liep om de bak in te draaien.
                                die hoer is later ook doodgeschoten, maar dat filmpje is idd echt ziek. ik zag het 2 weken terug op rtl4 ofso hele documentaire over het gebruik van anabolen..

zo'n trainingsmaatje van arnold toendertijd die ook gebruikte kreeg op ze 40e eerst een leveraandoening, toen een hartaanval en toen een beroerte:P in een jaar!

kortom nooit doen, en synthol ziet der idd echt niet uit.
                                Success is more attitude than aptitude

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X