kip/kalkoenfilet enz

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kip/kalkoenfilet enz

In voedingsschema's lees ik altijd dat je bijv 50 gr. kipfilet op je boterham moet doen. Ik vraag me af waar jullie die kip halen dan?

Ik ga altijd naar de ah, maar daar kost 100 gr kipfilet toch ongeveer €1,40. Ik ben student en om iedere dag voor €3,- kipfilet te eten vind ik nogal prijzig. Heeft iedereen dit geld er wel voor over of kopen jullie het voordelig in?

tjhaa ALDI 100 gram gegrilde kipfilet 0.89 euro

zit wel een sterke smaak aan, knoflook achtig.

is te proberen..

Comment

Bodybuilding is een dure sport. Niet zozeer vanwege het sportschool abonnement, maar wel door het kopen van voeding en supplementen. Kun je nagaan als je prof bent....
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Profs worden daarom meestal gesponsord. En verder is het inderdaad een dure sport, maar ik denk dat er genoeg andere hobby's zijn en/of huisdieren die net zoveel kosten. Is maar waarmee je het vergelijkt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik koop gewoon een kilo kipfilet en eet ik dagelijks 100 gram ervan, ik zet het gewoon in tosty machine en ik gril het daar op

Comment

Of koop een george foreman grill. Ik heb er inmiddels eentje en ik profiteer er dagelijks van!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Zijn eiwitten dan niet voordeliger?

Kip van tegenwoordig, daar zit meer water in dan eiwitten. Ook staan ze bol van de antibiotica zeker bij die batterij kippen. Om over het voedsel wat ze te vreten krijgen maar niet te spreken. Soms eet ik wel eens kip, maar dan smaakt het naar vis.

Ik heb gehoord dat er ook, studenten eiwitten bestaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X