Tijd niet trainen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tijd niet trainen..

Hallo,

aan mijn instabiele linkerschouder( 4x uit de kom) moet ik volgende week vrijdag geopereert worden
    ik moet 9 weken in een mitella lopen en mag pas na 4 Maanden weer hard trainen..

ben 19 jaar oud 4 trainingsjaren( 6 maanden echt serieus) train nu flink intensief: HST 2 daags splitschema..6e week.
    Ik ga denk wel als ik in een mitella zit benen, buik en onderrug trainen en hardlopen of iets dergelijks want sporten is een verslaving bij mij

ik weet niet of jullie ervaring hebben met zulke periodes niet trainen? ga ik nu echt veel spiermassa verliezen? en pak je het snel weer op? en misschien nog adviezen voor minste weg van spierverlies.

Alvast bedankt
    Last edited by Mari0; 12-02-2008, 22:25.
    Success is more attitude than aptitude

shit man is kut voor je. benen zou je iid kunne blijve trainen.
    En spiermassa zul je ook wel wat verliezen maar dat is er zo weer bij als je goed traint denk ik.

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
      shit man is kut voor je. benen zou je iid kunne blijve trainen.
      En spiermassa zul je ook wel wat verliezen maar dat is er zo weer bij als je goed traint denk ik.
      ja idd, denk de nachtmerrie van iedereen hiero op het forum haha je ziet gewoon je spieren verdwijnen! had voorheen 4 weken niet getraint omdat hij uit de kom was gegaan maar ben nu weer lekker op oud niveau in 6 weken weer.

Comment

Originally posted by Mari0 View Post
        ja idd, denk de nachtmerrie van iedereen hiero op het forum haha je ziet gewoon je spieren verdwijnen!
        Tja ik ben net geopereerd aan heel iets anders, maar ik kan beamen dat het irritant is om lijdzaam te moeten toezien hoe het minder wordt

Een kwestie van accepteren en geduld hebben vrees ik. Ook vooral niets overhaasten! Eerst goed en wel herstellen en dan pas weer knallen.
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Hangt ervanaf hoe lang je al getraind hebt voor je blessure. Denk dat je met 4 maanden een hoop kwijt zult raken, maar als je al een flinke tijd getraind hebt zul je het ook weer snel terug hebben.
          Klote voor je kerel, beterschap!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Hangt ervanaf hoe lang je al getraind hebt voor je blessure. Denk dat je met 4 maanden een hoop kwijt zult raken, maar als je al een flinke tijd getraind hebt zul je het ook weer snel terug hebben.
            Klote voor je kerel, beterschap!
            ja ik denk ook dat me lichaam het snel oppakt, ik ben al vanaf 15 jarige leeftijd aan't fitnessen( toen wel 1a2x in de week full body ofso maar toch) me lichaam is ingesteld op fitness)

ik ga gewoon droogtrainen nu en dan lekker bulken alsk er weer vol tegenaan kan.

maar dankje man!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X