Iemand Advies?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand Advies?

Hallo ik ben Dennis. De reden dat ik mij aangemeld heb is om advies te kunnen verkrijgen wat beteft mijn lichaam. Een tijd terug was ik nog erg slank tot zelfs mager. Nu doe ik elke avond 40 push ups (2 × 20) en 40× per arm 6KG dumbells. Ik zie duidelijk al iets resultaat resultaat. Maar veel is het natuurlijk niet. Voor fitness heb ik totaal geen tijd, terwijl ik voor mijn vakantie in juli een zo goed mogelijk bovenlichaam wil hebben.

Heeft iemand enig idee of advies?

Groeten, Dennis

ga met de dumbbells die je hebt oefeningen doen.

bijv.

dumbbell press
    twist curls
    kickbacks
    lunges
    standing calf raise
    deadlift
    one arm dumbbell row
    side raise
    schoulder press
    fly's
    enz

verwacht maar niet dat je hiermee je gewenste lichaam voor de zzomer heb,
    dan zul je toch naar een sportschool moeten gaan, en je had veel eerder moeten beginen, kerel

verder succes ermee
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Dennis!

Waar je nu mee bezig bent is praktisch nutteloos.

Als ik jouw was zou ik me bij een sportschool inschrijven en daar eerst kennismaken met fitness. Je gaat mij niet vertellen dat je geen tijd hebt voor 2 a 3 uur fiitness aangezien je dit op alle tijden van de dag kunt doen..

Gewoon even lekker 2 a 3x per week een uurtje full body trainen en op die manier kennismaken met alle oefeningen, spiergroepen, apparaten, gewichten, etc. Het lichaam dat jij wilt zul je nooit bereiken als je er geen tijd in wilt investeren. Ook is het voor de zomer niet haalbaar. Wel realistisch blijven.

In die tussentijd kun je je ook even goed inlezen mbt trainschema's en voedingsschema's die al op het forum voor handen zijn.

Succes
      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Train 2 tot 3 keer per week het hele lichaam in een uur per sessie.
        Ga zo zwaar als je kunt en geef alles wat je hebt. Slaap 8 uur per nacht, eet verstandig ( zes evenredig verdeelde maaltijden per dag) en zorg ervoor dat je iedere maaltijd ongeveer 20 tot 40 gram eiwit/proteine eet.
        Verwacht geen superlichaam tegen Juli..daar ben je veel te laat mee begonnen. Maar je kunt wel alvast een goede basis opstarten.
        Succes.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X