Veel last van kramp!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Veel last van kramp!

Sinds kort ben ik weer begonnen met waterpolo na 2 jaartjes gestopt te zijn.
    En in de tussetijd heb ik wel veel in de sportschool gezeten, maar nu heb ik het probleem dat ik erg last heb van verkrampingen in me spieren.
    Vooral me kuitspieren,scheenbeen Hamstring. Nu was mijn vraag hoe dit nu komt en wat is er aan kan doen. heb er vroeger namelijk zelden last van gehat.

alvast bedankt

ik weet niet hoelang je bezig bent in de sportschool. Feit blijft dat je echt in het begin rustig aan moet doen met trainen. Als je inderdaad een sportieve achtergrond hebt, dan zal je merken dat het spreekwoordelijke inkomen sneller zal gaan. Dus rustig aan, en dan lekker knallen.

Comment

Heb dit ook wel eens.
      Als ik aan het sporten ben, kan ik fietsen/rennen/roeien etc. zonder dat ik kramp krijg, of ik moet t heel bond maken, maar wanneer ik smorgens naar school loop ( loop best aardig door. ) krijg ik wel last van m`n kuiten.

Is dit omdat ik dan net wakker ben en mn benen nog half slapen, of moet ik gewoon meer eten of.. moet ik gewoon 5 minuten eerder opstaan en rustig lopen.

Comment

Originally posted by petervanamsterdam View Post
        Sinds kort ben ik weer begonnen met waterpolo na 2 jaartjes gestopt te zijn.
        En in de tussetijd heb ik wel veel in de sportschool gezeten, maar nu heb ik het probleem dat ik erg last heb van verkrampingen in me spieren.
        Vooral me kuitspieren,scheenbeen Hamstring. Nu was mijn vraag hoe dit nu komt en wat is er aan kan doen. heb er vroeger namelijk zelden last van gehat.

alvast bedankt
        kheb veel baat bij magnozium tabletten

Comment

Taurine

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X