Hoe Wat En ehh Wanneer..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe Wat En ehh Wanneer..

Halloo mensen, allereerst, mijn complimenten voor de makers van dit forum, ik heb er heel veel informatie uit kunnen halen, alleen toch ben ik een beetje bang van hoe en wat, ik ben dus nogal nieuw hier,

Ik train nu al ongeveer 2/3 maanden, droog, eet heel goed, en gebruik niks, weeg 75 kilo, en ben 180m

ik wil graag aankomen, maar niet echt zoo super super breed worden, maar gwn dat alles heel strak zit en wat groter en voller is, ik wil dus graag anabolen gaan nemen, een '' kuurtje'' hoe ze dat hier dus noemen, nu aan de kenners een vraag, wat kan ik nou het beste nemen??, hoeveel??, en wanneer moet ik het gebruiken?? ( en moet ik daarnaast ook nog shakes nemen of niet?? )
    Last edited by GeneralIx; 18-02-2008, 23:37. Reason: Even het nodige weggestreept.

Ik ben geschokt, eerlijk waar. Niet alleen vraag je om een kant en klaar schema in je eerste post, maar je doet dit ook over steroïden, in de verkeerde sectie , en dat terwijl je al DRIE MAANDEN getraind hebt. Daarnaast laat je zien dat je geen idee hebt wat voeding inhoudt.
    Je hebt twee reprimandes in je pm zitten kerel. Lees die forumregels nou eens.
    Gesloten.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X